• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Trasslet
    gabbi81 skrev 2013-03-11 17:15:06 följande:

Hej Trassel! Chansen finns absolut. Men alla kroppar är ju olika. Dom säger att äl kommer upp till 48 timmar efter att man får MAX på monitorn, o sedan lever ägget i 12-36h. Hoppas hoppas att ni lyckats.. :) jag fick MAX på min monitor på dag 16 & 17. Men hade fortfarande äl-sekret dag 18 & 19. Min mens kom på dag 32 denna månad. 14dgr från dag 19 i min cykel. Så får man bara förvarningen MAX så är det bara att köra ;) på. Lycka till!!
    Nämen! Då är det ju inte omöjligt alls! :D Hoppas hoppas! Tack snälla, hade inte kopplat att det var så. ;)
  • gosis

Förlåt men tappade svaren. Ni som plussat
    Och ska ja i nov, vilka eller vilken tråd är ni med i???

• Frajda 80

... och jag fick inte monitorn igår.. synd att behöva vänta en månad när man ändå fått chansen att hinna med denna cykel.
    123456 var ju snabb att skicka men tydligen inte Clearblue...

• Forumvärd
    Frajda 80 skrev 2013-03-12 08:03:36 följande:
    ... och jag fick inte monitorn igår.. synd att behöva vänta en månad när man ändå fått chansen att hinna med denna cykel.
    123456 var ju snabb att skicka men tydligen inte Clearblue...

Är det monitorn du saknar?

Då puffar jag på så att den kommer pronto  
  • Frajda 80
    Forumvärd skrev 2013-03-12 08:37:02 följande:

Är det monitorn du saknar?

Då puffar jag på så att den kommer pronto  
    Det var monitorn och lite andra prylar.
    Jag har fått mail nu, men får ändå vänta till nästa cykel.

Så jag får kolla med ÄL stickor så länge Cool om dom hinner komma.
  • Forumvärd
    Frajda 80 skrev 2013-03-12 09:40:49 följande:
    Det var monitorn och lite andra prylar.
    Jag har fått mail nu, men får ändå vänta till nästa cykel.

Så jag får kolla med ÄL stickor så länge Cool om dom hinner komma.

Kanoners då är allt på väg åt rätt håll! Solig
  • egrandin

Riktiga humörsvängningar nu de senaste dagarna. Gråter för småsaker, blir lätt arg och bryter ihop utan anledning. Mår illa dygnet runt och måste kissa hela tiden. Hoppas detta är på grund av ett litet liv, det är det enda som skulle göra detta värt att gå igenom. Hujedamig vilken vecka :(

• VEA
    egrandin skrev 2013-03-12 13:58:49 följande:
    Riktiga humörsvängningar nu de senaste dagarna. Gråter för småsaker, blir lätt arg och bryter ihop utan anledning. Mår illa dygnet runt och måste kissa hela tiden. Hoppas detta är på grund av ett litet liv, det är det enda som skulle göra detta värt att gå igenom. Hujedamig vilken vecka :(

Hoppas verkligen det är för att du är gravid. Brukar du vara så här inför mens annars? Hoppas för er skull och håller tummarna! Inget roligt med humörsvängningar...
  • Forumvärd

Jobbigt

Men jag håller tummar och tår att det beror på en inneboende {#emotions_dlg.flower} 
Svar på tråden 30 utvalda 2013!