• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Frajda 80

Godis: Stort stort GRATTIS!

Åhh om den där monitorn kunde komma så att vi kan komma in i rutinen. Just nu stirrar jag på alla teststickor 123456 skickade till oss och de vill så gärna användas.

Kram

• Stassa

Hej alla tjejer!
    Jag är inne på dag 18 och har fortfarande inte kommit till max fertilitet på min monitor. Jag har dock haft hög fertilitet i 11 dagar. Det är verkligen jättemystiskt. Jag som alltid har tror att min ÄL var på dag 12, pga att jag har ÄL-flytningar då, vilket jag även hade denna månad. Men, men, jag kanske inte har ÄL, denna månad, eller så har min kropp fått en knäpp och bestämt sig för att ha en jättelång cykel (den brukar vara 26-27 dagar).
    Kram

• gosis

PAU : ja jag vet inte. Tänkte lägga ner den funderingen och utelämna den till Bm kanske? :))

• kossann

Frajda 80, kom din monitor idag? Jag är så glad över att VEA Valde att skicka vidare till mej. Jag har inte hört något från forumvärden, men jag antar att det tar några dar innan de hör av sej. Jag har BIM på torsdag, men har under eftermiddagen känt den välbekanta värken i magen...

• VEA

Kossann: Jag fick svar idag att denne skulle ta tag i det så snart han kunde. Fick en mail adress att skicka till från forumvärden men jag antar att det tar ett tag men den som väntar på något gott... :)))

• gabbi81
    Trasslet skrev 2013-03-10 22:21:19 följande:
    Hm... vi missade ju att mysa vid max fert den här månaden, men när jag räknar lite så kanske det finns en minimal chans att det funkar ändå? Fick till det på lördagen och sedan stod monitorn på max fert på tisdagen (utan att det blev hög fert emellan iofs :/). Sen fick vi till det imorse igen, men det är ju fyra dagar efter första maxdagen, så då antar jag att det är helt uteslutet att det tar sig?! Jaja, inser att det är mycket önsketänkande i detta nu. ;)

Hej Trassel! Chansen finns absolut. Men alla kroppar är ju olika. Dom säger att äl kommer upp till 48 timmar efter att man får MAX på monitorn, o sedan lever ägget i 12-36h. Hoppas hoppas att ni lyckats.. :) jag fick MAX på min monitor på dag 16 & 17. Men hade fortfarande äl-sekret dag 18 & 19. Min mens kom på dag 32 denna månad. 14dgr från dag 19 i min cykel. Så får man bara förvarningen MAX så är det bara att köra ;) på. Lycka till!!
  • Frajda 80
    kossann skrev 2013-03-11 16:46:37 följande:
    Frajda 80, kom din monitor idag? Jag är så glad över att VEA Valde att skicka vidare till mej. Jag har inte hört något från forumvärden, men jag antar att det tar några dar innan de hör av sej. Jag har BIM på torsdag, men har under eftermiddagen känt den välbekanta värken i magen...
    Jag har inte fått något sms eller så, men kanske en avi på posten hemma. Är dock inte hemma förrän runt 18:30 så jag håller alla tummar jag kan... imorgon är ju 5-dagen.

Har du spottings, ömma bröst eller annat inför BIM?
  • kossann
    VEA skrev 2013-03-11 17:04:13 följande:
    Kossann: Jag fick svar idag att denne skulle ta tag i det så snart han kunde. Fick en mail adress att skicka till från forumvärden men jag antar att det tar ett tag men den som väntar på något gott... :)))
    Härligt Solig 
    Frajda 80 skrev 2013-03-11 17:16:50 följande:
    Jag har inte fått något sms eller så, men kanske en avi på posten hemma. Är dock inte hemma förrän runt 18:30 så jag håller alla tummar jag kan... imorgon är ju 5-dagen.

Har du spottings, ömma bröst eller annat inför BIM?
    Har bara den molande värken, som kommer innan mens.  Skrikandes Hoppas att du får ditt paket så du kan starta denna månaden!
  • Pau
    gosis skrev 2013-03-11 13:27:25 följande:
    PAU : ja jag vet inte. Tänkte lägga ner den funderingen och utelämna den till Bm kanske? :))

Det gör du rätt i
  • gosis

Men ett tipps, kör nån gång innan Äl kommer så har du liksom garderat dig lite innan med "simmare" :))

Menade dig Min Kärlek :))

Svar på tråden 30 utvalda 2013!