• Anonym (Avtänd)

Hon vill inte raka sig längre...

Detta kommer vara känsligt så jag väljer att vara anonym nu..
    Min sambo sedan 7 år har helt plötsligt bestämt sig för att sluta raka musen. När vi träffades var hon helrakade och har så förblivit ända tills nu. Hon vet att jag föredrar henne slät och fin och ändå väljer hon att låta det växa ut..
    Nu till problemet. Jag tycker faktiskt det är avtändande och är inte så sugen på sex längre. Det är illa nog att hon gått upp nästan 10 kilo i vikt sedan vi träffades, men hade det bara varit det så hade jag kunnat acceptera det, men inte ihop med hennes nya håriga stil. Kort sagt, jag ger henne inte oralsex längre och min övriga sexlust har minskat drastiskt.Behöver jag säga att vårt förhållande har tagit en snabb riktning neråt? Allt detta bara för hennes dumma ide om att vara hårig.
    Hur skall jag få henne på bättre tankar igen? 

• Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...
  • Grynet2010
    Anonym (Så är det) skrev 2014-10-16 02:41:39 följande:

Mycket intressant o se hur knäckta alla kvinnor blir här utav att män tänder på rakade fittor.

Inte ett dugg knäckt men inte ert dugg brydd att så många svenska män går utan sex ;).. Sjålv är jag gift för andra gången har även några älskare i bagaget men ingen av dom har avstått sex pga lite hår på fittan, men som sagt skillnad på män som njuter av hela kvinnan och män som anser att kvinnan bara är ett stycke fitta och inte bryr sig om vad som är skönt för henne. Varför vara knäckt över sådana män när jag har en man som gav mig ett morgon skjut innan han for på jobbet, Trots min håriga fitta?... Att det finns mäm som hellre avstår sex och runkar istället är inte så mycket att gråta över :)
  • Anonym (Äckligt)

Mycket intressant o se hur knäckta alla kvinnor blir här utav att män tänder på rakade fittor.

• LEG

...eller män som blir knäckta av att inte få bestämma hur kvinnan skall frisera sig därnere.

Din anonymidentitet avslöjar väl vad du är för person: "så är det". Med den inställningen till världen kommer du inte att få det så lätt här i livet
  • Sven Erik Johansson
    LEG skrev 2014-10-16 08:16:01 följande:
    ...eller män som blir knäckta av att inte få bestämma hur kvinnan skall frisera sig därnere.

Din anonymidentitet avslöjar väl vad du är för person: "så är det". Med den inställningen till världen kommer du inte att få det så lätt här i livet
    Här fanns också kloka ord!
  • Schna

TS startade den här tråden i början på 2013, så det mest intressanta här vore att få veta hur det gått. Rakade hon fittan till slut eller såg hon hårigheten som en enkel flyktväg ur relationen? Trivs TS i relationen nu eller sitter han hemma och runkar medan exfrun alternerar mellan de villiga och virila männen?

It takes a fool to remain sane
  • Anonym

Om man inte är rakad själv tycker jag inte att man kan ställa krav på sin partner heller. Att man bara "delvis" är rakad är ju inte tillräckligt för att faktiskt kräva något.

• nickname01
    Grynet2010 skrev 2014-10-16 07:31:30 följande:

Inte ett dugg knäckt men inte ert dugg brydd att så många svenska män går utan sex ;).. Sjålv är jag gift för andra gången har även några älskare i bagaget men ingen av dom har avstått sex pga lite hår på fittan, men som sagt skillnad på män som njuter av hela kvinnan och män som anser att kvinnan bara är ett stycke fitta och inte bryr sig om vad som är skönt för henne. Varför vara knäckt över sådana män när jag har en man som gav mig ett morgon skjut innan han for på jobbet, Trots min håriga fitta?... Att det finns mäm som hellre avstår sex och runkar istället är inte så mycket att gråta över :)

Har läst dina inlägg. Du är väldigt uppfriskande du !
    Volvo cutis
  • Anonym (Mogen man)
    LEG skrev 2014-10-15 13:52:36 följande:
    Stackars de unga porrskadade män som inte kan tända på en kvinna om hon har lite hår mellan benen. Tur de inte var könsmogna för en 15-20 år sedan, då hade de aldrig fått knulla.

Om nu raktrenden skulle svänga tillbaka, då får de problem...

För övrigt går det mycket väl att lära om, det handlar om vilja där också.
    Rakmodet började redan på tidiga 80-talet. Minns att jag var helrakad 1981 första gången. Dvs snart 35 år och inga 15år!
  • LEG

Då var du nog en av de tidigare. Sedan beror det kanske på vilka kretsar man umgås i. Första halvan av nittiotalet är nog mer korrekt att det började bli vanligt.

Men oavsett exakt år - vilket lnte går att fastställa- så är det en försvinnande kort tid i historien. Och det knullades även tidigare.

• Sven Erik Johansson
    Anonym (Mogen man) skrev 2014-10-16 10:02:27 följande:
    Rakmodet började redan på tidiga 80-talet. Minns att jag var helrakad 1981 första gången. Dvs snart 35 år och inga 15år!
    Visst fanns det en del också då ,men det var som jag minns 80-talet inte "standard".
Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...