• Anonym (Avtänd)

Hon vill inte raka sig längre...

Detta kommer vara känsligt så jag väljer att vara anonym nu..
    Min sambo sedan 7 år har helt plötsligt bestämt sig för att sluta raka musen. När vi träffades var hon helrakade och har så förblivit ända tills nu. Hon vet att jag föredrar henne slät och fin och ändå väljer hon att låta det växa ut..
    Nu till problemet. Jag tycker faktiskt det är avtändande och är inte så sugen på sex längre. Det är illa nog att hon gått upp nästan 10 kilo i vikt sedan vi träffades, men hade det bara varit det så hade jag kunnat acceptera det, men inte ihop med hennes nya håriga stil. Kort sagt, jag ger henne inte oralsex längre och min övriga sexlust har minskat drastiskt.Behöver jag säga att vårt förhållande har tagit en snabb riktning neråt? Allt detta bara för hennes dumma ide om att vara hårig.
    Hur skall jag få henne på bättre tankar igen? 

• Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...
  • Anonym
    Spelarolleller skrev 2013-02-18 19:48:21 följande:
    Vackra kilo! Du har gått upp dem för du burit på erat barn. Skiter i om så min dam går upp 350 kilo den dagen hon bär mitt barn
    Det värmer ens hjärta att höra såna fina ord från en man, i detta utseendefixerade samhälle!

Såna som du (och min egen man) verkar vara alldeles för sällsynta.

Min man älskar mig precis som jag är, han älskade mig då jag vägde 110kg och var deprimerad, och han älskar mig nu när jag har gått ner till 60kg och är pigg och lycklig igen. Äkta kärlek hänger inte upp sig på det yttre, älskar man någon så gör man, oavsett hur denne ser ut.

Jag är tokkåt på min man efter 20 år, och han på mig. Han ser inte heller ut som när vi var 22, men jag älskar honom bara mer och mer för varje dag som går.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-18 20:00:00 följande:
    Det värmer ens hjärta att höra såna fina ord från en man, i detta utseendefixerade samhälle!

Min man älskar mig precis som jag är, han älskade mig då jag vägde 110kg och var deprimerad, och han älskar mig nu när jag har gått ner till 60kg och är pigg och lycklig igen. Äkta kärlek hänger inte upp sig på det yttre, älskar man någon så gör man, oavsett hur denne ser ut.

Jag är tokkåt på min man efter 20 år, och han på mig. Han ser inte heller ut som när vi var 22, men jag älskar honom bara mer och mer för varje dag som går.
    Kan tillägga att ingen av oss rakar oss, och vi har ett fantastiskt sexliv!

I början rakade jag mig, eftersom jag trodde att det var så det måste vara, men han såg vilka problem jag fick (röda prickar, utslag pga fukt, inflammationer i hårsäckarna, svampinfektioner och UVI konstant) på grund av rakning och vaxning, så frågade han varför jag fortsätter med det. Då kom det fram att han inte kunde bry sig mindre om jag var rakad/vaxad eller ej...

Min man går ner på mig nästan varje gång vi har sex, och hår i munnen har han aldrig fått trots att mitt hår är flera centimeter långt ibland då jag inte orkat ansa. Han älskar att leka med det, och om man särar på blygdläpparna med fingrarna så är det inget hår alls ivägen.
  • Spelarolleller
    Anonym skrev 2013-02-18 20:00:00 följande:

Anonym (djungeln) skrev 2013-02-18 19:55:01 följande:
    Precis! :) Och jag kommer ju att gå ner dem så småningom, har bara inte bråttom med det eftersom vi ammar och myser just nu :D Hinner både banta och träna senare när man inte har en bebis längre ^^

Låter som att din dam kan känna sig lyckligt lottad den dagen ni bestämmer er för att ni vill ha barn {#emotions_dlg.flower}
    Äsch jag tror det är rätt så vanligt bland oss män ändå, det är så vackert på något sätt att se det mest naturliga som helst. Man ser sin kvinna gå runt där och vagga, bära och kånka på ens blivande unge. Fint! Klart man går upp i vikt. De som klagar på sina fruar och allt vad det nu kan vara är nog bara en liten grupp men tyvärr dom som hörs mest. För oss andra finns det ingen anledning  egentligen att prata om det eftersom man ser det som så naturligt. Men jag kan förstå att man själv kanske känner sig lite "mindre sexig" eftersom samhället trycker på sådana knappar..Jag är den sista som ska säga nått egentligen men tanke på min egna tråd som ligger ute. Men skit i den, ni är vackra med era extra kilo så länge ni mår bra själva!

• Petite Chérie
    Spelarolleller skrev 2013-02-18 19:17:44 följande:

Människor kan gå upp i vikt? Varför så förvånad? Min dam har gått upp 8a kilo säger hon och jag tycker hon är vacker som aldrig förr. Ända anledningen till att hon ska gå ner är i så fall om hon själv känner det..vilket hon har börjat antyda.
    Spelarolleller skrev 2013-02-18 19:48:21 följande:
    Vackra kilo! Du har gått upp dem för du burit på erat barn. Skiter i om så min dam går upp 350 kilo den dagen hon bär mitt barn

Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Trust me
    AngieT skrev 2013-02-18 21:40:30 följande:

Har du gått upp i vikt? Grattis! SkålSolig
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Petite Chérie
    Trust me skrev 2013-02-18 21:43:18 följande:

Har du gått upp i vikt? Grattis! SkålSolig
    Nope, ner Now shut up :P
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Anonym (werton)
    Anonym (djungeln) skrev 2013-02-18 17:29:29 följande:
    Min sambo önskar också att jag rakade mig. Jag gjorde det förr, i flera år. Och drogs med svampinfektioner, ökade flytningar och kliande inflammerade hårsäckar. Jättesexigt... Jag skär mig varje gång numera dessutom.

Talade om för min sambo för nån vecka sen att jag inte tänker raka mig mellan benen mer pga att det kostar mer än vad det smakar, för mig. Vad han tycker om det skiter jag i, inte hans underliv som blir förstört av det. Skulle han inte vilja ha sex med mig mer så är det väl synd, men det skulle inte få mig att vilja raka mig igen :P Somtur är så har jag en förstående sambo som vill ligga med mig trots hår och 20 extra kilo ;)
    Jag fattar inte riktigt. Hur kan flytningar öka när det inte finns hår ? Hår ute och flytning inne.
    Flytningarna ändras inte.
    Jag har lika mycket eller lika lite som med hår eller utan.
  • Anonym (djungeln)
    Anonym (werton) skrev 2013-02-18 22:06:05 följande:
    Jag fattar inte riktigt. Hur kan flytningar öka när det inte finns hår ? Hår ute och flytning inne.
    Flytningarna ändras inte.
    Jag har lika mycket eller lika lite som med hår eller utan.
    För att det blir instängt utan hår och det rubbar min pH-balans.
    Men kul för dig att du inte har några problem med det.
  • Anonym (werton)
    Anonym (djungeln) skrev 2013-02-18 22:07:55 följande:
    För att det blir instängt utan hår och det rubbar min pH-balans.
    Men kul för dig att du inte har några problem med det.
    Du är inte den ende som drabbas men jag tog dig. Inget illa menat jag är bara förundrad.
  • Trust me
    AngieT skrev 2013-02-18 21:47:33 följande:
    Nope, ner Now shut up :P

Betyder det att du var ironisk i förra inlägget? Flört
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...