Anonym (Avtänd) skrev 2013-02-12 14:33:13 följande:
Detta kommer vara känsligt så jag väljer att vara anonym nu..
Min sambo sedan 7 år har helt plötsligt bestämt sig för att sluta raka musen. När vi träffades var hon helrakade och har så förblivit ända tills nu. Hon vet att jag föredrar henne slät och fin och ändå väljer hon att låta det växa ut..
Nu till problemet. Jag tycker faktiskt det är avtändande och är inte så sugen på sex längre. Det är illa nog att hon gått upp nästan 10 kilo i vikt sedan vi träffades, men hade det bara varit det så hade jag kunnat acceptera det, men inte ihop med hennes nya håriga stil. Kort sagt, jag ger henne inte oralsex längre och min övriga sexlust har minskat drastiskt.Behöver jag säga att vårt förhållande har tagit en snabb riktning neråt? Allt detta bara för hennes dumma ide om att vara hårig.
Hur skall jag få henne på bättre tankar igen?
Jävla dator till att lagga och posta som den vill *morr* Hade såklart tänkt skriva och inte posta ett citerat inlägg. =)
Nå i vilket fall, du skall ge fan att försöka få henne på bättre tankar. Finns ju inget som säger att dina tankar på något vis är bättre eller mer rätt än hennes. Det är hennes kropp och hon får göra och skall göra vad fan hon vill med den, suck it up liksom! Sen får hon såklart acceptera att det kan bli och nu då är en konsekvens som kommit pga hennes val. Konsekvensen är att du inte ger henne oralsex, uppenbarligen tycker hon det är värt att vara utan det
Samma sak med sexet i övrigt. Alltså man måste inte älska allt och man får lov att föredra saker, absolut, men det skall gå åt bägge håll. OM jag formligen älskar håriga män i balleriniakjol så måste jag ändå acceptera att alla män inte tänker spara hår för min skull, alla har ju inte ens grov hårväxt och ännu färre vill strutta runt i ballerinakjol i tyll, oavsett hur fint tex jag skulle tycka att det var.
Har jag rätt att bestämma att min kille skall gå i ballerinakjol hemma bara för att jag tänder på det? Kan jag kräva det? Nej, jag har ingen rätt alls att kräva det. Vill han inte gå i ballerinakjol så får jag acceptera det. Det enda tragiska är väl om hela mitt sexliv skulle baseras på en kjol jävel, på hår eller icke hår. Jag tänder på personen, resten är detaljer, saker som jag uppskattar mer och andra mindre, men krav hör fan inte hemma i ett sunt samliv på det viset.
Du däremot beter dig som ett arsle och förminskar din tjej bara genom det du skriver här i din TS, du skriver att hennes ide med hår är dum. Du skriver få henne på bättre tankar. Vem fan är du, hennes ägare, är hon din jävla hund eller? Eller är hon en vuxen kvinna med egna rättigheter och rätten att välja hur fan hon själv vill se ut?
Hoppas hon tar sin håriga fitta och letar upp en kuk med tillhörande fungerande hjärna att dela sitt liv med typ.