• Anonym (Avtänd)

Hon vill inte raka sig längre...

Detta kommer vara känsligt så jag väljer att vara anonym nu..
    Min sambo sedan 7 år har helt plötsligt bestämt sig för att sluta raka musen. När vi träffades var hon helrakade och har så förblivit ända tills nu. Hon vet att jag föredrar henne slät och fin och ändå väljer hon att låta det växa ut..
    Nu till problemet. Jag tycker faktiskt det är avtändande och är inte så sugen på sex längre. Det är illa nog att hon gått upp nästan 10 kilo i vikt sedan vi träffades, men hade det bara varit det så hade jag kunnat acceptera det, men inte ihop med hennes nya håriga stil. Kort sagt, jag ger henne inte oralsex längre och min övriga sexlust har minskat drastiskt.Behöver jag säga att vårt förhållande har tagit en snabb riktning neråt? Allt detta bara för hennes dumma ide om att vara hårig.
    Hur skall jag få henne på bättre tankar igen? 

• Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...
  • Wiesz

Vad hårt många tjejer tar det att många män föredrar en rakad fitta framför en hårig. Jag håller alltid min ren och fräsch för min sambo, eftersom det gör att han vill slicka min fitta. Precis som han håller efter på sig själv för min skull. 
    Det värsta som finns är att få hår i munnen, och speciellt när man gnidit sig fram och tillbaka och hårstrån lossnat som sedan kommer ner i halsen när man andas/sväljer slem. 
    Har hellre en rakad fitta än en man som behöver avbryta för att han hulkar pga att han fått mina könshår i halsen..

• Gnagetmange
    Grynet2010 skrev 2014-10-15 16:30:04 följande:
    Men varför i hela helvete rakar du pungen för? Har du någonsin fått höra att killar ska raka sin pung? Det ser väldigt knasigt ut när en man rakar här och där ja rent omanligt faktiskt.
    Man rakar sin pung för man vill och för att det är fräscht, att raka pungen har inte något med manlighet att göra :)
  • Grynet2010
    Wiesz skrev 2014-10-17 23:04:57 följande:

Vad hårt många tjejer tar det att många män föredrar en rakad fitta framför en hårig. Jag håller alltid min ren och fräsch för min sambo, eftersom det gör att han vill slicka min fitta. Precis som han håller efter på sig själv för min skull. 

Det värsta som finns är att få hår i munnen, och speciellt när man gnidit sig fram och tillbaka och hårstrån lossnat som sedan kommer ner i halsen när man andas/sväljer slem. 

Har hellre en rakad fitta än en man som behöver avbryta för att han hulkar pga att han fått mina könshår i halsen..

Hår i munnen? Hur i hela friden gör han då? Min man har aldrig fått hår i munnen och då brukar jag sitta på hans ansikte och gnussa.
  • Wiesz
    Grynet2010 skrev 2014-10-17 23:26:39 följande:
    Hår i munnen? Hur i hela friden gör han då? Min man har aldrig fått hår i munnen och då brukar jag sitta på hans ansikte och gnussa.
    Nu har vi ju inte det problemet eftersom vi båda är hårlösa. 
    Men jag talade av egen erfarenhet, med män som inte hållt håret kort eller tagit bort det helt, efter att man haft sex och varit intensiva så är det ofta som hår lossnar. Precis som min sambo kan tappa brösthår om vi gnider tillräckligt intensivt emot varandra.
  • LEG
    Wiesz skrev 2014-10-17 23:34:08 följande:
    Men jag talade av egen erfarenhet, med män som inte hållt håret kort eller tagit bort det helt, efter att man haft sex och varit intensiva så är det ofta som hår lossnar. Precis som min sambo kan tappa brösthår om vi gnider tillräckligt intensivt emot varandra.
    Det måste vara otroligt jobbigt att vara ung idag, ni har skapat er så otroligt många problem som inte fanns när jag var ung (och inte finns nuförtiden heller för mig). Hår i munnen, hår här och hår där, hur bär ni er åt egentligen när ni älskar. Har ni en röjtrimmer i käften?

Det är helt upp till var och en vad den vill göra med sitt hår oavsett om det sitter på huvudet, runt könet, på bröstet eller i armhålan. Men skyll inte på problem som inte finns. Tror ni inte man ägnade sig åt oralsex innan nittiotalet?
  • Wiesz
    LEG skrev 2014-10-18 00:02:52 följande:
    Det måste vara otroligt jobbigt att vara ung idag, ni har skapat er så otroligt många problem som inte fanns när jag var ung (och inte finns nuförtiden heller för mig). Hår i munnen, hår här och hår där, hur bär ni er åt egentligen när ni älskar. Har ni en röjtrimmer i käften?

Det är helt upp till var och en vad den vill göra med sitt hår oavsett om det sitter på huvudet, runt könet, på bröstet eller i armhålan. Men skyll inte på problem som inte finns. Tror ni inte man ägnade sig åt oralsex innan nittiotalet?
    Visst måste det? Det är ju synd att vi fostrats av ett samhälle byggt på värderingar och synsätt av er från "den gamla generationen".
  • axxxel

Om du älskar henne. om du verkligen älskar henne så borde du vara glad om hon nu efter alla dessa år med DIG har kommit underfund med att hon trivs bättre som orakad. med tiden kommer hon att vara lyckligare och därför göra dog lyckligarare.Hår i munnen, vad är problemet? Jag älskar fittor oavsätt behårning.
    Jag tror också att alla män gör det.
    hår i munnen.....?

• LEG
    Wiesz skrev 2014-10-18 00:11:32 följande:
    Visst måste det? Det är ju synd att vi fostrats av ett samhälle byggt på värderingar och synsätt av er från "den gamla generationen".
    Det är nog inte vi från den "gamla" generationen som fått er att tro att det måste vara rakat iaf.

Men börjar man diskutera om man kan älska sin kvinna om hon inte rakar sig,,, då börjar jag fundera på hur mycket kärlek som finns där. Då är alla argument om hår i munnen och ofräscht och annat bara svepskäl, grundproblemet är känslorna.
  • Anonym (VAAAAAA?)
    Wiesz skrev 2014-10-17 23:34:08 följande:

Hur hårt gnider ni er mot varandra om det lossnar hår här och där? Tar ni med er trimmern till sängen? Ursäkta mig för frågan men aldrig någonsin har jag hört att det ramlar av hår från bringan eller från kroppen överhuvudtaget vid sex och framförallt att folk hostar hår bollar efter sex. Skulle jag sluta älska min fru skulle det inte bero på könshåret eller lite hår på bena.
  • sextiotalist
    LEG skrev 2014-10-18 00:34:51 följande:
    Det är nog inte vi från den "gamla" generationen som fått er att tro att det måste vara rakat iaf.

Men börjar man diskutera om man kan älska sin kvinna om hon inte rakar sig,,, då börjar jag fundera på hur mycket kärlek som finns där. Då är alla argument om hår i munnen och ofräscht och annat bara svepskäl, grundproblemet är känslorna.
    Tja, det är nog inte den äldre generationen som har denna hårfobi som tycks vara utbredd bland många yngre.
    Rakade kön var något som tillhörde porrbranschen när jag var ung, så man kan ju säga att det är porrbranschen som har skapat de värderingar som finns idag. Knappast vi 50+are och än mindre våra föräldrar.

Jag är orakad, jag har testat och detta innebar svamp, irriterad hur och inte att förglömma, väldigt obehagligt sex.
Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...