• Anonym (Avtänd)

Hon vill inte raka sig längre...

Detta kommer vara känsligt så jag väljer att vara anonym nu..
    Min sambo sedan 7 år har helt plötsligt bestämt sig för att sluta raka musen. När vi träffades var hon helrakade och har så förblivit ända tills nu. Hon vet att jag föredrar henne slät och fin och ändå väljer hon att låta det växa ut..
    Nu till problemet. Jag tycker faktiskt det är avtändande och är inte så sugen på sex längre. Det är illa nog att hon gått upp nästan 10 kilo i vikt sedan vi träffades, men hade det bara varit det så hade jag kunnat acceptera det, men inte ihop med hennes nya håriga stil. Kort sagt, jag ger henne inte oralsex längre och min övriga sexlust har minskat drastiskt.Behöver jag säga att vårt förhållande har tagit en snabb riktning neråt? Allt detta bara för hennes dumma ide om att vara hårig.
    Hur skall jag få henne på bättre tankar igen? 

• Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...
  • nevermind
    Spelarolleller skrev 2013-02-18 19:17:44 följande:

Människor kan gå upp i vikt? Varför så förvånad? Min dam har gått upp 8a kilo säger hon och jag tycker hon är vacker som aldrig förr. Ända anledningen till att hon ska gå ner är i så fall om hon själv känner det..vilket hon har börjat antyda.
    8 kilo är inte alls farligt.
    Anonym (djungeln) skrev 2013-02-18 19:41:35 följande:
    Ja, 20 extra kilo. Fick barn för några månader sen och gick upp mycket i vikt under graviditeten.
    Men då så, då finns det en vettig anledning. Skillnad om man slutar bry sig, som i TS's fall. Att man blir slapp och förfaller.

• Petite Chérie
    Trust me skrev 2013-02-19 07:35:51 följande:

Betyder det att du var ironisk i förra inlägget? Flört
    Verkligen inte. Jag tycker det var fint med en man som inte är ett ytligt as.
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Anonym

Jag tror inte att håret är ert största problem i er relation

• Anonym
    Anonym (djungeln) skrev 2013-02-18 22:07:55 följande:
    För att det blir instängt utan hår och det rubbar min pH-balans.
    Men kul för dig att du inte har några problem med det.
    Samma här, å så klippar trosorna fast, känns så jävla äckligt, känns som att ens sambo skulle ha lagt hela satsen i trosorna innan man drar på sig dom Kräks
  • Anonym (Kompromiss)

Min älskling älskar när jag är helrakad, jag hatar det, det blir knottrigt, rödflammigt, ömt och vi ska inte tala om hur det blir efter en eller två dagar när man sedan inte har rakat sig. Jag har funnit en bra kompromiss... Trimmer! Trimma till den längd man själv är bekväm med. Fixar till lite olika "frisyrer" emellanåt, slipper knottror etc. Och kan ibland tycka det är lika roligt som att få till en fin frisyr på huvudet. Och gubben klagar inte så länge han slipper hår i munnen :) vissa frisyrer finner han dessutom eggande.

• Anonym (flatlus)

något gott har kommit ur allt vaxande och rakande, tycker jag. I danmark och australien är det så vanligt, majoriteten av män och kvinnor vaxar sig att flatlusen är helt utdöd. forskarna vill gärna bevara denns art???och uppmanar nu folk i svergie att sluta vaxa/raka sig!..de bekymrar sig alltså att flatlöss håller på att dö ut även i sverige och söker nu folk med könsbehåring att under kontrollerade situationer bära de fåtal som finns kvar i ett antal veckor för att de inte ska dö ut( problemet är att de hittar inga flatlöss)....vidrigt tycker jag, så jag är glad////en stolt vaxad kvinna som aldrig haft ph/flatlus/svamp/röda prickar problem

• Anonym (djungeln)
    Anonym skrev 2013-03-12 11:21:37 följande:
    Samma här, å så klippar trosorna fast, känns så jävla äckligt, känns som att ens sambo skulle ha lagt hela satsen i trosorna innan man drar på sig dom Kräks
    Jaaaaa, exakt så!! Kräks
  • Montparnasse
    Anonym (flatlus) skrev 2013-03-12 11:47:58 följande:
    något gott har kommit ur allt vaxande och rakande, tycker jag. I danmark och australien är det så vanligt, majoriteten av män och kvinnor vaxar sig att flatlusen är helt utdöd. forskarna vill gärna bevara denns art???och uppmanar nu folk i svergie att sluta vaxa/raka sig!..de bekymrar sig alltså att flatlöss håller på att dö ut även i sverige och söker nu folk med könsbehåring att under kontrollerade situationer bära de fåtal som finns kvar i ett antal veckor för att de inte ska dö ut( problemet är att de hittar inga flatlöss)....vidrigt tycker jag, så jag är glad////en stolt vaxad kvinna som aldrig haft ph/flatlus/svamp/röda prickar problem
    Haha, vad fan ska forskarna med flatlöss till?
  • I hear banjos
    Anonym skrev 2013-02-19 17:03:44 följande:
    Jag tror inte att håret är ert största problem i er relation
    Eller hur!

Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...