• Coffy

Bugaboo Buffalo !

Den nya Bugaboovagnen Buffalo är nu här!
    Den kommer att kunna köpas från 15 mars och ska vara som en perfekt blandning av Cameleon och Doneky.
    Här kan vi som är lite förtjusta (läs MKT förtjusta) lägga in info och prata om denna nya vagn. Just nu verkar informationen ganska knapphändig men  väntar spänt på recensioner och info om mått mm..
    Välkomna! 

• Svar på tråden Bugaboo Buffalo !
  • Tant Groda

Alltså du kan boka en vagn i butiken. Alla butiker kan ta hem ett visst antal som de kan lämna ut 15mars. Jag antar att det är dessa som är slut.

• Krusenberg
    Tant Groda skrev 2013-02-20 15:17:46 följande:
    Alltså du kan boka en vagn i butiken. Alla butiker kan ta hem ett visst antal som de kan lämna ut 15mars. Jag antar att det är dessa som är slut.

Ja precis!
  • Tant Groda

Krusenberg: läste ditt sista inlägg fel, fick med ett inte... Nåja vi menar samma sak iaf. Men man kan boka sen bär de kommer ut. Så att de är slut är nog ingen större fara tror jag.
    Butiken vi var i hade bestämt hem 3 Och beställer efterhand efter det. Vi vill gärna se innan vi bestämmer oss. Är ju en del pengar också

• Alexandra03

Blä hade preisx beställt en CAM 3 innan denna kom ut! Tyvärr!! Men jag överlever hihi!!!

• Krusenberg
    Tant Groda skrev 2013-02-22 20:54:42 följande:
    Krusenberg: läste ditt sista inlägg fel, fick med ett inte... Nåja vi menar samma sak iaf. Men man kan boka sen bär de kommer ut. Så att de är slut är nog ingen större fara tror jag.

Butiken vi var i hade bestämt hem 3 Och beställer efterhand efter det. Vi vill gärna se innan vi bestämmer oss. Är ju en del pengar också

Ja det är ju en del pengar. Har inga barn ännu men jobbar på det. Har supoort från släktingar så vi borde kunna köpa en BB!

Längtar tills det är dags för oss att prova vagnar!
  • Coffy

Kul att vi blivit fler . Jag är ganska nygravid, BF i september så jag hinner klämma o känna ganska mycket innan! Jag är såå nyfiken berkligen! Men den finns inte i butik att titta på innan 15 mars säger ni? Hade hoppats att kunna se den nästa vecka ju....

• SweetJune
    Krusenberg skrev 2013-02-23 00:45:13 följande:

Ja det är ju en del pengar. Har inga barn ännu men jobbar på det. Har supoort från släktingar så vi borde kunna köpa en BB!
    Längtar tills det är dags för oss att prova vagnar!
    Vi planerar börja försöka nu i sommar och längtar också tills det blir dags för oss att prova vagnar.
    Var mkt inne på cameleon men vi är båda långa och gillar att gå i skogen samt har hund så vi behöver en stabil vagn där man även kan förvara grejer. Just det vi saknade på cameleon men buffalon verkar ha det.

Ska absolut prova den sen när man är gravid och bestämma mig då. Är dock lite besviken över färgerna...hade velat ha mörkgrå nederdel ovandel i rosa, off white eller grön. Kanske hinner komma tills det är dags för oss
  • Tant Groda

Coffy: Jag ska ha i juli, så då ligger vi hyfsat nära!

Sweetjune: Det kommer säkert fler färger sen. Men både rosa/grönt/offwhite fanns att välja på suffletten.

Krusenberg: Enligt rykten ska vi också få sponsring, men det är rykten!

• SweetJune
    Tant Groda skrev 2013-02-23 08:17:09 följande:
    Coffy: Jag ska ha i juli, så då ligger vi hyfsat nära!

Sweetjune: Det kommer säkert fler färger sen. Men både rosa/grönt/offwhite fanns att välja på suffletten.

Krusenberg: Enligt rykten ska vi också få sponsring, men det är rykten!
    Ja det är kul att rosa och offwhite finns, men är inte så jätteförtjust i den gröna eller den blåa färgen. Jag gillar den här gröna färgen som bugaboo har haft som limited edition:

Tant Groda: när är det dags för er ?

• Tant Groda

Den gröna är jättefin! Gillar grönt.

Om allt går bra så ska vi ha i mitten av juli. Enligt journalen 16/7 och enligt mig 17/7

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !