• Coffy

Bugaboo Buffalo !

Den nya Bugaboovagnen Buffalo är nu här!
    Den kommer att kunna köpas från 15 mars och ska vara som en perfekt blandning av Cameleon och Doneky.
    Här kan vi som är lite förtjusta (läs MKT förtjusta) lägga in info och prata om denna nya vagn. Just nu verkar informationen ganska knapphändig men  väntar spänt på recensioner och info om mått mm..
    Välkomna! 

• Svar på tråden Bugaboo Buffalo !
  • Nania
    Krusenberg skrev 2013-04-06 08:47:28 följande:
    Finns det ingen film som demonstrerar hur vagnen fungerar? Hittar bara filmerna från bugaboo men de visar inte så mycket tyvärr.
    Vad är det du inte tycker du ser i deras filmer?
  • Loa

Krusenberg: jag håller med. Bugaboo har jättebra filmer på Youtube där de beskriver vagnarna och alla funktioner, men hittade aldrig någon till buffalon.

• Tant Groda

Nania: Filmen om Buffalon var ju bara en visning på hur den såg ut. Visade inga funktioner. Det finns däremot väldigt mycket bilder på hur den fungerar.

• Loa

Jag sitter i skidbacken just nu och träffade en tjej med en buffalo. Hon tyckte att den fungerade jättebra att dra i snön och hon var väldigt nöjd med suffletten som är stor och skyddar mot den starka vårsolen. Hon hade som vi en vit "topp" och tyckte att ljuset sken igenom tyget ganska mycket.

Tyvärr kommer inte vår bebis än på några månader så det dröjer innan jag kan testa själv.

• Nania
    Tant Groda skrev 2013-04-06 14:21:48 följande:
    Nania: Filmen om Buffalon var ju bara en visning på hur den såg ut. Visade inga funktioner. Det finns däremot väldigt mycket bilder på hur den fungerar.
    Finns ju massa filmer på deras egen hemsida med massa funktioner på Buffalon (såg dem själv för 1-2 veckor sedan). Dock verkar hemsidan helseg för mig just nu så kan inte leta fram dem. 
  • Nania
    Nania skrev 2013-04-06 17:37:51 följande:
    Finns ju massa filmer på deras egen hemsida med massa funktioner på Buffalon (såg dem själv för 1-2 veckor sedan). Dock verkar hemsidan helseg för mig just nu så kan inte leta fram dem. 
    Ah nu. Denna sidan www.bugaboo.com/learn/bugaboo-buffalo och kolla längst ner. Alla filmerna kommer efter varandra om man fortsätter titta :)
  • HelenaWa

Nu har jag till och med tagit bort mina akrylnaglar.. Det sved lite men nu ska det sparas pengar till den nya fina vagnen! :)

• Emmie T

Idag kom vår Bugaboo Buffalo! Har kört runt den här hemma hela eftermiddagen och jag är så himla glad att vi bestämde oss för just den här vagnen. På bilderna är ståbrädan till blivande storebror monterad, och han har även provåkt och åker med som en kung! Babyskyddet är en MaxiCosi Cabriofix.

Köpte allt från babycare.nl och med dagens eurokurs slutade priset på nära 25% billigare än om vi köpt samma saker här i Sverige.

Nu är det bara lillasyster som fattas och vi längtar snart ihjäl oss!

♥ En prins 20090122 ♥ Lillasyster BF 20130619 ♥
Svar på tråden Bugaboo Buffalo !