Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Gravid i Göteborg 2013

Jag pumpade i början. Känns kobstigt men hjälpte till stt dra igång det. Dom har pump på bb..

TeddyGirl82 skrev 2013-07-22 12:32:30 följande:
    Visa sig inte vara magknip nu på besiktningen. Hon har tappat 200 g sen igår. Och det är inte bra. Har fått ge henne ersättning nu. Och sen ska jag hand mjölka ut i en kopp och sen pumpa lite för att få igång mina tuttar. Sen blor d försöka med amningen. Frustrerande men bra det upptäcks.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Jag pumpade i början. Känns kobstigt men hjälpte till stt dra igång det. Dom har pump på bb..

TeddyGirl82 skrev 2013-07-22 12:32:30 följande:
    Visa sig inte vara magknip nu på besiktningen. Hon har tappat 200 g sen igår. Och det är inte bra. Har fått ge henne ersättning nu. Och sen ska jag hand mjölka ut i en kopp och sen pumpa lite för att få igång mina tuttar. Sen blor d försöka med amningen. Frustrerande men bra det upptäcks.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Som msn kan hyra per dygn.

• MissKaos

Köp beg på tradera? Jag använde den ett psr dgr sen inget mer. Köpte en men anv ett fåtal ggr.

Eller se om behov uppstår först..

SusannneL skrev 2013-07-22 15:05:33 följande:
    Fan jag som tittade på pump när jag var i Ullared!

• MissKaos

Snygg!

Blir lite avis på era nya vagnar.. ska ta en bild på mitt renoveringsobjekt när den är klar..

LillaLoppanT skrev 2013-07-22 18:03:35 följande:
    Här är en bild på vårt vrålåk :)

• MissKaos

Kram. Stor kram.

solskenstjejen skrev 2013-07-22 19:47:57 följande:
    Idag fick vi tyvärr veta varför magen e så stor. Det är alldeles för mycket fostervatten i magen vilket beror på att vår bebis har hydrocefalus (vattenskalle). Läkaren kunde inte se något ryggmärgsbråck (som är vanligt hos barn med vattenskalle) på UL men sa att det inte alltid är så lätt att upptäcka.

Nu väntar vi på att få tid till magnetröntgen för att få en klarare bild över bebis tillstånd.

Tankarna går runt runt just nu och tårarna kommer helt oförberett då och då :(

Jag läser allt ni skriver men orkar inte vara så aktiv i tråden just nu. Hör såklart av mig när vi vet mer.

• MissKaos

Paltkoma! Grattis till en mätt bebis. Överfyllnsdsskyddet slog till för första gången. Och en massa bajs då är juhennes magre på g. Dom bsjsar på nätterna i böörjan. Låter som om det har runnit till ja. Testa att handmjölka lite nästa gång det späbber för att läta på trycket.

Tror du kan vara glad låter som att smbibgen gar kommit igåbg. Krsm!

TeddyGirl82 skrev 2013-07-24 06:52:23 följande:
    Jag vet inte vad som händer alls. Är ledsen nu igen. Dottern jar ju som sagt kämpat med.maten. och jag med.brösten. Idag vakna jag och har obt i dom och dom känns spränhfyllda och droppar lite ur dom. Kan d ha runnit till då? Tilde har inte ätit nåt under natten. Sista.målet var vid 23 och hon var lite vaken nu i morses för hon hafe spytt i sängen. Nör jag vat uppe vid 2 inatt så provade jag och väcka henne men gick intr. Bmev bsra 2 bajsblöjor väldigt tätt. Kan hon ha fått för mycket mat? Hon sover bara. Vill inte ha så trött bebis. Hon har varit mer aktiv än såhär. Men nu bara dåsig. Vill ibte hon ska må dåligt. E rädd vi ska tappa för mycket igen. Hoppas bvc kan ge.mig.svar

• MissKaos

Dejavy från när Isak var bebis och blev stoppmätt första gången.

TeddyGirl82 skrev 2013-07-24 08:33:31 följande:
    Ja, jag hoppas d bara var matkoma, man vet ju hur man är själv när man är proppmätt.

• MissKaos

Helikopter till norge?

SusannneL skrev 2013-07-24 08:37:55 följande:
    De va ett jäkla tjöt om brist på personal o det där på BB! Nu ska man behöva åka till annat land om man har otur!? Wtf! Som om man inte är orolig ändå!

• MissKaos

Grattis!

Jag har ni i v21 +10kg. Kommer vara mkt att gå ner se. Huu.

Vilgot o Lillpyret skrev 2013-07-24 09:19:21 följande:
    Måste bara skriva att jag är så glad! Har haft det kämpigt med underlivet efter förlossningen så har känt mig rätt deppig på grund av det men i morse blev jag glad. Ställde mig på vågen och såg att jag bara har 1,5 kg kvar till denna graviditets startvikt (sedan har jag ytterligare 3 kg kvar till jag väger lika mycket som innan graviditet två, men jaja!). Det har gått så snabbt neråt! Ivar är ju bara fyra veckor gammal. Efter förra graviditeten gick det långsamt nedåt och så hade jag 3 kg som jag inte blev av med. Men så helammar jag nu och Ivar äter fortfarande varannan timme på dagarna (på nätterna blir det var tredje, fjärde timme som tur är!). Har även promenerat en hel del. :) Hoppas att det fortsätter i denna takt!

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013