Gravid i Göteborg 2013
Härligt!
Härligt!
Grattis!
Hoppas det hittar in fler. Jag har ju bf i december!
Oj! Jobbigt. MEN härligt att du har din lilla nu. Grattis!
Det har fötts färre än beräknat i juni.
Dom har det gräsligt på fl, men jag tror det är samma status på hela sjukhuset undrr sommaren. Vi var tre syrror förra veckan brukar vara fem. Ingen sekr. En av ssk ny vik skitduktig men ny..
Bra att dom har koordinator! Jag fick föda sonen på spec pga fullt på normalen. Jätteskönt.. dom har ju mer tid osv. Hade dessutom två bm i slutet. Den ena den som höll i vår flkurs...
Fy. Läste gp idag. Jag som hade en bra fl sist blev orolig. Läs inte!!
Antar alla har gp och läser ändå.
Låter ju som din fl var tuff. Upplevde du personalen sådär? När isak kom var dom fantastiskt bra. Frågade vad jag ville erbjöd smärtlindring osv. Först ville jag inte ha eda då sa dom bara ok då kör vi utan. Sen ångrade jag mig och då fick jag. Vi kom överens om att ta hinnorna efter att eda var satt och det var helt rätt. Känrr inte igen den attityd som beskrivs alls. Skrämmande!
Isak fick napp när han var tre dagar. Och ersättning. Jag ammade över två år. Han vägrade napp välling ersättning sedan. Mao alla fel och ändå funkade amning. Gör det du tror på.
Likaså med amningen. Tycker det ginns för mkt krav rätt och fel. Alla gör väl det som verkar fungera bäst för dom själva. Både för bebis mamma och pappa. Dom tjurade på bb för min aming intr skulle fungera för ungen fick lite ersättning. Så han fick knte skutade med nattligt akut besök på bb och barnavd och ers och sen funkade amningen..