• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • nyttliv85
    Snultan skrev 2013-09-17 10:59:12 följande:
    Vändningsförsöket lyckades inte så de blir planerat kejsarsnitt 2 oktober. Men det känns bra

Vad synd, men huvudsaken e att du mår bra över beslutet! Dock en fördel, man vet exakt när det ska ske :) Spännande!
  • Snultan
    nyttliv85 skrev 2013-09-17 14:24:35 följande:

Vad synd, men huvudsaken e att du mår bra över beslutet! Dock en fördel, man vet exakt när det ska ske :) Spännande!
    Ja det är väldigt skönt :)
    Gravid med första barnet som beräknas komma 6 Oktober!
  • MissKaos

Nan ger minst magproblem ja...

Vågen ser ju ok ut då!

Ja provsvaret borde komma imorgon.

TeddyGirl82 skrev 2013-09-17 13:59:21 följande:
    Jp vågen visa upp 155g på en vecka.

Hon tyckte jag skulle prova Nan istället för där är proteinet mer nerbrutet. Så får göra d.

Skönt med mindre klåda

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-09-17 18:35:30 följande:
    Nan ger minst magproblem ja...

Vågen ser ju ok ut då!

Ja provsvaret borde komma imorgon.

Ja får prova och se om det blir bättre. Segt bara då vi har handlat massa semper om d nu visar sig att Nan e bättre
  • MissKaos

Allt har för och nackdelar. Nu vet du när bebisen kommer och föds i säte hade jag valt bort med!

Vändningsförsöket lyckades inte så de blir planerat kejsarsnitt 2 oktober. Men det känns bra

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • LillaLoppanT
    Vad skönt att ha ett färdigt datum.

För mig kändes det såhär med vändningen. Det var jävligt coolt att det lyckades, men jag hade verkligen inte tackat nej till ett planerat snitt  
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • livsängel

Jag kommer gärna med på en träff, men bara om ja e frisk.. håller på å blir förkyld.. :(
    men har ingen bil, så ja tar mig nog inte till mönlycke. :( 

• TeddyGirl82

Ja, får som sagt se om Nan e bättre. Skulle prova NAN H.A sa hon, ska vara nerbrutet mjölkproteinet och snällare mot magen. Än så länge har inget kommit upp så hoppas det är bättre för henne. Sen får vi se om man kan gå tillbaka till gamla eller hur man ska göra. Har ju massa Semper tetra kvar t.ex...

• Snultan

Men ska vi träffas här hos mig då? Så kan alla lätt ta sig hit. Man tar spårvagnen till vågmästareplatsen. Väldigt smidigt. Jag har en parkeringsplats precis utanför att erbjuda, sen finns det både gratis parkeringar och betalparkeringar och 1 timmes parkeringar i området.. bor på första våningen (en trappa). Finns liten hund i hemmet. Tillgång till skötbord osv finns såklart jag kan ju bjuda på kaffe/te/saft så kan nån annan bjuda på kakorna?

Måste bara veta innan hur många vi blir.. vilka som behöver hjälp att hitta parkering. Om nån vill mötas vid vågmästareplatsen. Om nån har barnvagn med sig. O hur många sittplatser jag skall ordna (bor i en tvåa. Har 5 stolar men går ju att nyttja soffan oxå)

Gravid med första barnet som kommer med planerat kejsarsnitt 2 oktober!
  • TeddyGirl82
    Snultan skrev 2013-09-18 06:26:16 följande:
    Men ska vi träffas här hos mig då? Så kan alla lätt ta sig hit. Man tar spårvagnen till vågmästareplatsen. Väldigt smidigt. Jag har en parkeringsplats precis utanför att erbjuda, sen finns det både gratis parkeringar och betalparkeringar och 1 timmes parkeringar i området.. bor på första våningen (en trappa). Finns liten hund i hemmet. Tillgång till skötbord osv finns såklart jag kan ju bjuda på kaffe/te/saft så kan nån annan bjuda på kakorna?

Måste bara veta innan hur många vi blir.. vilka som behöver hjälp att hitta parkering. Om nån vill mötas vid vågmästareplatsen. Om nån har barnvagn med sig. O hur många sittplatser jag skall ordna (bor i en tvåa. Har 5 stolar men går ju att nyttja soffan oxå)

Mig spelar det ingen roll alls.

Nu har jag skrivit in mig via nätet på viktisarna...på lördag blir det och gå dit och få första grejerna. Nu är det dags igen.    
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013