• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • Snultan

Ja, det händer ju mycket "down there" nu och dessutom så ligger ju bebis och trycker på så inte så konstigt att det känns så :)

Gravid med första barnet som beräknas komma 6 Oktober!
  • MissKaos

Tarmarna stannar. Känns som framfall eller ngt? Sex? Vad är det? Ointresse från msken nu och jag får s-dr av det..

Dannii B skrev 2013-09-13 19:15:55 följande:
    Ohh så hade jag oxå. Om jag verkligen tog i när jag gjorde 2:an så kändes det som om hela tarmen var på väg ut. Kisseriet kändes bara knepigt efter ähum sexandet. Antar att det nog blir så när man sväller. Blodkroppar och grejer

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • LillaLoppanT

Nån som är sugen på att ses nånting? Vad sägs om nästa eller veckan efter det? Görna tis ons eller torsdag, när store sonen är på förskolan. 
    Jag kan tänk mig att öppna upp mitt hem, om ni med små bebisar tycker det blir jobbigt att ses på stan.

MissKaos, grattis på födelsedagen!
    25 var det va?  

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • MissKaos

Jups! Det är den ja skatten på ålder. Och moms! Men mer än 25 blir det alldrig..Och maken glömde.. sonen tycker då synd om mg som inte fick presenter.

Tack!

Jag jobbar tyvärr snnars hade jag gärna kpmmit och tittat på bebisatna!

LillaLoppanT skrev 2013-09-13 21:47:16 följande:
    Nån som är sugen på att ses nånting? Vad sägs om nästa eller veckan efter det? Görna tis ons eller torsdag, när store sonen är på förskolan. 

Jag kan tänk mig att öppna upp mitt hem, om ni med små bebisar tycker det blir jobbigt att ses på stan.

25 var det va?  

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    LillaLoppanT skrev 2013-09-13 21:47:16 följande:

25 var det va?  

Jag kan alla förslagna dagar utom onsdan som kommer. Och vart spelar ingen roll för mig
  • Snultan

Hade vart kul att ses. Även om jag är väldigt ny i gruppen

• TeddyGirl82
    Snultan skrev 2013-09-14 07:32:04 följande:
    Hade vart kul att ses. Även om jag är väldigt ny i gruppen

Vi har inte träffats så mycket så egentligen är vi alla nya ansikten för varann :P
  • LillaLoppanT

Jag gör helt enkelt såhär då att jag bestämmer att jag bjuder in till träff här hemma hos mig dig.
    Nästa vecka kanske blir lite kort varsel, så vi kör veckan efter det. Kopiera listan och skriv upp er om ni vill komma :)

Träff hemma hos LillaLoppanT, torsdagen 26e oktober, från klockan 10. 

Kommer:

LillaLoppanT

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • MissKaos

26 okt är väl om en månad?

Då kanske tom jag kan..

LillaLoppanT skrev 2013-09-14 20:07:14 följande:
    Jag gör helt enkelt såhär då att jag bestämmer att jag bjuder in till träff här hemma hos mig dig.

Nästa vecka kanske blir lite kort varsel, så vi kör veckan efter det. Kopiera listan och skriv upp er om ni vill komma :)

Träff hemma hos LillaLoppanT, torsdagen 26e oktober, från klockan 10. 

Kommer:

LillaLoppanT

• Snultan
    TeddyGirl82 skrev 2013-09-14 15:04:22 följande:

Vi har inte träffats så mycket så egentligen är vi alla nya ansikten för varann :P
    Okej, det låter bra behöver jag inte känna mig som inkräktaren :P hehe
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013