• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • TeddyGirl82
    SusannneL skrev 2013-09-25 08:01:30 följande:
    Familjeliv appen e helt värdelös!
    Har en liten snorig & slemmig i halsen kille här hemma. Har varit vaken sen 4 imorse. Tycker så synd om honom. För stunden kan han andas o sitter nu i gungan. Man är ju lite nojjig för rs virus. Men han e rätt pigg för övrigt.
    Har ni andra klarat er från sjukdomar hittils?

Är nog på väg att hon blir förkyld här. Hon äter mindre, men går ju upp bra i vikt ändå. Och hon låter tät när hon andas så det är väl på gång snart...suck
  • MissKaos

Läkare bedömning idag. Nervöst.. gillade inte hinom sist.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Snultan

Trist med förkylningar. Hoppas man slipper det denna höst/vinter. Vi har väldigt bra immunförsvar i denna familj hehe. Men är det oundvikligt så är det..

Har ont i magen o illamående. Drar mig lite för att stiga upp ur sängen. Jag vill bara snabbspola till nästa onsdag. Känns drygt nu tycker jag.

Gravid med första barnet som kommer med planerat kejsarsnitt 2 oktober!
  • Snultan

Vill bara påminna om träffen imorgon hemma hos mig, den som vill komma kan maila snultan@live.se för mer info :) 

Ha en trevlig dag! 

• Vilgot o Lillpyret
    Träff hemma hos Snultan (Smörbollsgatan), torsdagen 26e september, från klockan 10. 

Kommer:
    Snultan
    LillaLoppanT 
    Sri 
    September2009
    livsängel
    Vilgot o Lillpyret
  • Snultan
    Vilgot o Lillpyret skrev 2013-09-25 14:18:09 följande:
    Jag kommer också i morgon. Har precis mailat dig, Snultan!
    Härligt :)
  • Snultan

Väntar bara svar från livsängel.. och ifall det är nån annan såklart som vill komma.. bara höra av er under dagen så vet jag hur många jag skall duka till, hehe :)

• Snultan

Föresten, ni som kommer imorgon, har alla redan fått sina bebisar? :) Satt och tittade i BF-listan precis och verkar som alla redan har fött eller? :) 
    Lite svårt att hålla reda på alla känner jag som är ganska "ny" i gruppen hehe.. 

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013