• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • Filippaa88

Hoppas jag inte är för sent ute, men jag är också gärna med och ses. Bor i slättadamm så kan gå dit isåfall :) Måste bara kolla imorgon hur jag jobbar den dagen om jag hinner komma men det hade varit kul :)

• Snultan
    LillaLoppanT skrev 2013-09-19 21:13:38 följande:
    Jag bodde på Godemansgatan. (Nere vid hemmakväll)

Ahaa
    Gravid med första barnet som kommer med planerat kejsarsnitt 2 oktober!
  • Snultan
    Filippaa88 skrev 2013-09-19 22:07:22 följande:
    Hoppas jag inte är för sent ute, men jag är också gärna med och ses. Bor i slättadamm så kan gå dit isåfall :) Måste bara kolla imorgon hur jag jobbar den dagen om jag hinner komma men det hade varit kul :)

Absolut är du välkommen
  • Vilgot o Lillpyret

Jag kommer gärna på träffen! Träff hemma hos Snultan (Smörbollsgatan), torsdagen 26e september, från klockan 10. Kommer: LillaLoppanT Snultan TeddyGirl82 Sri Vilgot O Lillpyret (Michaela & Ivar)

• Snultan

6 stycken kommer på träffen (inkl mig) om jag räknat rätt? Va kul! Ska se till o möblera så alla får plats hehe

• Snultan

Hoppas ingen stör sig att jag har en liten vovve. Hon är supergo men tänker så ingen är allergisk

• Filippaa88

Jag jobbar hela dagen den 26 så ni får dessvärre ta bort mig från listan :( Men det kommer säkert fler tillfällen :)

• LillaLoppanT
    Snultan skrev 2013-09-20 18:07:13 följande:
    Hoppas ingen stör sig att jag har en liten vovve. Hon är supergo men tänker så ingen är allergisk
    jag är allergisk.. men skit samma.. jag dör ju lixom inte
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • TeddyGirl82

Jag tror att jag kan ännu..vet inte hundra ännu men säger till i tid. 
    Beror helt på hur jag mår. Mitt psyke är helt konstigt just nu för jag oroar mig för allt. man ska fan inte va hemma och googla en massa, då ser man allt som kan vara "fel" med dottern. Men d e inget fel, hon är glad, går upp i vikt. Är bara att hon inte vill äta, hon äter men med pauser emellan. Och maten blir kall och hon vill inte ha kall mat. Man kan ju inte värma ersättningen hela tiden väl?

Och vill inte exprimentera för mycket med det heller. Bytte till Nan.H.A men då blev hon lös i magen och grönsvart avföring...så tillbaka till semper nu och prova tills vi ska till BVC igen på tisdag. Blir d inte bra kan det vara att hon behöver mjölkfritt, men hon har inte ont i magen nånting, kräks gör hon men det gör bebisar säger alla till mig. även när hon sväljer saliv kan det komma upp igen och då är det bara vatten men luktar ju apa. Kommer ju tvätta sönder alla hennes kläder.

ja, dessa magar, jag vill bara att det ska gå över. Längtar tills dom kan äta vanlig mat, då känns det mer som man vet vad dom inte kan tåla och sånt.         

• Snultan

Jobbigt med magstrul e väl en period där i början då saker och ting inte klaffar riktigt.

LillaLoppanT ok ja hon behöver ju inte va på dig hela tiden då

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013