Jag tror att jag kan ännu..vet inte hundra ännu men säger till i tid.
Beror helt på hur jag mår. Mitt psyke är helt konstigt just nu för jag oroar mig för allt. man ska fan inte va hemma och googla en massa, då ser man allt som kan vara "fel" med dottern. Men d e inget fel, hon är glad, går upp i vikt. Är bara att hon inte vill äta, hon äter men med pauser emellan. Och maten blir kall och hon vill inte ha kall mat. Man kan ju inte värma ersättningen hela tiden väl?
Och vill inte exprimentera för mycket med det heller. Bytte till Nan.H.A men då blev hon lös i magen och grönsvart avföring...så tillbaka till semper nu och prova tills vi ska till BVC igen på tisdag. Blir d inte bra kan det vara att hon behöver mjölkfritt, men hon har inte ont i magen nånting, kräks gör hon men det gör bebisar säger alla till mig. även när hon sväljer saliv kan det komma upp igen och då är det bara vatten men luktar ju apa. Kommer ju tvätta sönder alla hennes kläder.
ja, dessa magar, jag vill bara att det ska gå över. Längtar tills dom kan äta vanlig mat, då känns det mer som man vet vad dom inte kan tåla och sånt.