• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • Snultan
    LillaLoppanT skrev 2013-09-14 20:07:14 följande:
    Jag gör helt enkelt såhär då att jag bestämmer att jag bjuder in till träff här hemma hos mig dig.
    Nästa vecka kanske blir lite kort varsel, så vi kör veckan efter det. Kopiera listan och skriv upp er om ni vill komma :)

Träff hemma hos LillaLoppanT, torsdagen 26e oktober, från klockan 10. 

Kommer:

LillaLoppanT
    Du måste mena 26 September? :)
    Gravid med första barnet som beräknas komma 6 Oktober!
  • LillaLoppanT

Hahaha! Amningshjärna var det här

September menar jag ju.. 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • LillaLoppanT
    Träff hemma hos LillaLoppanT, torsdagen 26e september, från klockan 10. 

Kommer:

LillaLoppanT
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Snultan

Kommer:

LillaLoppanT
    Snultan
  • Snultan

Jag skriver upp mig, men KAN hända att jag är hundvakt då och inte kan komma men jag återkommer om det isånafall :) Det vet jag i nästa vecka..

• TeddyGirl82

Kommer:

LillaLoppanT
    Snultan
    TeddyGirl82 
  • Snultan

Någon annan som har minskad aptit?

Jag har inte ätit middag varken igår eller idag.. har ju ätit frukost och typ fikat.. men jag har verkligen inte varit sugen på mat. Har halsbränna så kan mycket väl bero på det.. Men jag borde ju äta upp mig nu som skall fasta på tisdag inför vändningsförsöket :P 

• TeddyGirl82
    Snultan skrev 2013-09-15 19:45:22 följande:

Jag har inte ätit middag varken igår eller idag.. har ju ätit frukost och typ fikat.. men jag har verkligen inte varit sugen på mat. Har halsbränna så kan mycket väl bero på det.. Men jag borde ju äta upp mig nu som skall fasta på tisdag inför vändningsförsöket :P 

Om inte annat får.du ju äta för bebisen med. Tappade med aptiten. Då funoade frukt och.typ.kall mat. Halsbränna from hell hade jag med. Men d var bättre och äta kallt än varmt
  • MissKaos

Omeprazol mot halsbränna!

Testat yoggi el liknande? Kall mat kan vara lättare. .

Snultan skrev 2013-09-15 19:45:22 följande:

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Halsbränna här med idag pga overload choklad tror jag. Varitvpå spinning boch är skönt trött i kroppen nu.

Msilst bm fått klåds under helgen. Tyckte det kändes ok idsg så insåg jag att jag satt och kliade mig i händerna hårbotten mm..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013