• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • Snultan

Ja de blir bra. Du bodde i brunnsbo va?

Gravid med första barnet som kommer med planerat kejsarsnitt 2 oktober!
  • Snultan

Tack själv

Nu är jag helt slut. Har varit på promenad i Eriksberg. Så fint där. Sambon fick putta upp mig för backen, haha!

Har så ont i rygg o mage o känns som jag skulle kunna sova NU.. men strax blir det. Imorgon är det inskrivning på sjukhuset inför snittet på onsdag

• MissKaos

Åhh.. lite avis på dig fast mkt att fixa här såklart.. känns väldigt länge till december! Särskilt när man går hemma. Imorgon ska jag handla. Lördag besök av mamma o pappa. Mkt planerat nästa vecka med fötäldramöte på fsk. Har grejer planerat den första månaden hemma och masdor som borde städas och röjas. .

Snultan skrev 2013-09-26 18:38:24 följande:
    Tack själv

Nu är jag helt slut. Har varit på promenad i Eriksberg. Så fint där. Sambon fick putta upp mig för backen, haha!

Har så ont i rygg o mage o känns som jag skulle kunna sova NU.. men strax blir det. Imorgon är det inskrivning på sjukhuset inför snittet på onsdag

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Snultan
    MissKaos skrev 2013-09-26 18:53:27 följande:
    Åhh.. lite avis på dig fast mkt att fixa här såklart.. känns väldigt länge till december! Särskilt när man går hemma. Imorgon ska jag handla. Lördag besök av mamma o pappa. Mkt planerat nästa vecka med fötäldramöte på fsk. Har grejer planerat den första månaden hemma och masdor som borde städas och röjas. .

De e skönt när det finns saker att göra då går tiden fortare iaf
  • September2009

Jättemysigt idag med fika även fast vi inte vart så många! Finns alltid massor att prata om när man fått/väntar barn :)

Nu har man fått pengar, tyvärr tar ju föräldrarpengen slut lite för snabbt så har väntat på att kunna köpa höst å vinterkläder till största pojken. Hoppas kunna hitta en del på loppis i helgen. I morgon blir det en vända till Ikea och så måste jag köpa lite höstblommor till trädgård å balkong nu när sommarnlommorna gjort sitt!

• LillaLoppanT
    Snultan skrev 2013-09-26 18:38:24 följande:
    Tack själv

Varför är inskrivningen så långt innan? Jag trodde man brukade göra det dagen före?
    Lycka till med allt. Och tack för att vi fick komma hem till dig idag :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Snultan
    LillaLoppanT skrev 2013-09-26 22:04:28 följande:
    Varför är inskrivningen så långt innan? Jag trodde man brukade göra det dagen före?

Lycka till med allt. Och tack för att vi fick komma hem till dig idag :)

Ja jag vet faktiskt inte. De va typ att de är flera som ska göra snitt o då får alla komma på inskrivning samtidigt o de tar längre tid.

Sen är de ju lite efter läkarnas schema, i mån av tid liksom..

Så lite så de va jättetrevligt med besök
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013