Snultan skrev 2013-09-29 11:29:33 följande:
TACK så mycket, verkligen supersnällt! :D Då kan jag va redo för sår nudå^^ hihi
Eller så blir det inga sår. Det är olika. MIg sa dom till att jag i nte fick låta ungen suga så mkt, det skulle bli sår. JAg hade exakt noll sår under mina två års ammning. Han bet mig runt 1 år fick inga direkta sår då heller, även om det gjorde ont... Ta inte ut det i förskott!
HIttat en massa kul tips för att få igång förlossningen snabbare på nätet.
Hallonbladste ska eg inte sätta igång ngt utan göra fl lättare, minska blödningen och ehh ngt mer bra. Nejlikor och kanel i te ska sätta igång det hela.
Äta ananas. För effekt bör man ät SJU hela förska ananaser. (utom skalet) Undrar hur tungan skulle bli?
Zonterapi. Översatte jag snabbt till "daglig fotmasasge av make, from ca v 31 dvs NU!
Akupunktur. Ptja, why not? Men man skulle gå dagligen. Någon som vet vilka punkter det är? Har nålar hemma sättar för migrän ibland.. Kanske googlingsbart.
JO! Pepparkakor!!
Sex och orgasm.
massera bröstvårtorna i 15min/timmen i flera timmar. Låter obekvämt?
Stark mat. Tja, jag gillar både thai och Indiskt så nån go lunch på stan med currymat kan jag testa!
Jag tror att Fotmassage, Te och pepparkakor känns som min grejj

*s*
Fler bra ideér? Ricinolja, springa hysteriskt i trappor etc går bort. (Loppan borde ha fött SÅ prematurt om trappgrejjen hade funkat så det anser vi testat *lat*) Mao allt som kan vara skadligt = pass.
OM någon har läst att choklad och coca-cola funkar så vill jag gärna veta det! (källhänvisning ej nödvändigt)
Är mest nervös för attr få på julafton. Inte kul för stora killen att fira utan mamma o pappa.