• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • MissKaos

På bmgruppen har dom tydligen policy beslut. Tyvärr!! Fast när hon flrklarade fattar jag ju varför.

Sugen att testa akupunktur ska kunna mogna upp tappen..

LillaLoppanT skrev 2013-09-30 00:37:51 följande:
    Misskaos. Det där med hinnsvepnubg är nog individuellt barnmorska till barnmorska. Hon jag hade med sonen gjorde det inte. Men när jag väntade Freja fick jag fyra stycken Av tre olika BM. Endast en gjordes på sjukhus.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

..är inte avis.. är inte avis..

*grön i ansiktet *

Åhh så häftigt att veta!!

Jag ska testa vattengympa idag och evt baka bullar.. handla iaf så ksn jag bska inorgon!

Snultan skrev 2013-09-30 08:44:02 följande:
    Jag kanske får köra på amningsnapp iallafall. Eller så funkar bara amningen på ett bröst för mig. Det är nämligen så att jag har en plan bröstvårta på vänster bröst så vet inte alls hur de ska gå. Tur jag hann ta upp det med min bm på sista besöket så hon kunde skriva in de i journalen och att jag vill ha hjälp med det.. det e ju nåt jag gruvat på länge om de kommer funka. Men only time will tell

Nu är det bara två dagar kvar tills bebis är här. Åh herregud

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Snultan

Åh jag ska oxå baka fick plockat massa äpplen igår så ska göra äppelkaka i långpanna att frysa in.

Dessutom tänkte jag eventuellt åka o få min pedikyr med fotmassage som ja har

Gravid med första barnet som kommer med planerat kejsarsnitt 2 oktober!
  • MissKaos

Åhh.. lyx!! Passa på för det! Jag villhinna (och ha råd) göra fotvårdcoch ansiktsbeh innann bebis.. bokat frissan och massage. Dyr o drift redan mao.

Snultan skrev 2013-09-30 08:56:10 följande:
    Åh jag ska oxå baka fick plockat massa äpplen igår så ska göra äppelkaka i långpanna att frysa in.

Dessutom tänkte jag eventuellt åka o få min pedikyr med fotmassage som ja har

• Snultan

Hehe ja men de gäller ju att ta allt innan iaf jag har vart hos frissan med..

Så ska ringa o hoppas det finns tid för fossingarna idag hehe

• TeddyGirl82

Hoppas med kunna baka här hemma i veckan. Är ju kanelbullens dag på fredag :P

Fast sånt ska man ju inte äta när det är diet dags hehe. Men det e mycket man inte ska.

Spännande och ha det så nära tills bebisen är här. Och bra och göra allt och skämma bort sig innan för det hinns ju inte med sen :P    

• MissKaos

Handlat.

Glömde sockret. Gah!

• Snultan

Blev ingen pedikyr och nu orkar jag inte åka ner.. försökte ringa dom 3 gånger men dom svara inte.. grr.. får satsa på att gå nångång senare, har en värdecheck men den går dock ut 9/12 så gäller att använda den innan dess.. 

men har bakat två äppelkakor i långpanna o fryst in och äppelkräm =) mums! nu är jag skittrött! 

• MissKaos
    Snultan skrev 2013-09-30 15:29:11 följande:
    Blev ingen pedikyr och nu orkar jag inte åka ner.. försökte ringa dom 3 gånger men dom svara inte.. grr.. får satsa på att gå nångång senare, har en värdecheck men den går dock ut 9/12 så gäller att använda den innan dess.. 

men har bakat två äppelkakor i långpanna o fryst in och äppelkräm =) mums! nu är jag skittrött! 
    Imponerande! Nu har du något gott att bjuda på nästa vecka när folk ska koll apå underverket
  • LillaLoppanT
    Snultan skrev 2013-09-30 08:40:04 följande:

Tack snälla då ska du la hinna få iväg det idag kanske
    Fan, sorry! Men imorrn minsann!

Så tyvärr har du den först när du kommer hem från BB
    :-/ 
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013