• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • Snultan

Tack tack

Sitter o dricker mitt te nu o försöker ladda upp. Hur man nu gör det.. hade en sån konstig dröm att min sambo lämnade sjukhuset precis innan op för att gå å bada med min lillebror. Jag va jättearg haha!

Kl 7 ska vi va på sjukhuset o op är typ 8.30 om inget annat händer.. kommer med uppdatering sen

Gravid med första barnet som kommer med planerat kejsarsnitt 2 oktober!
  • TeddyGirl82
    Snultan skrev 2013-10-02 05:06:59 följande:
    Tack tack

Sitter o dricker mitt te nu o försöker ladda upp. Hur man nu gör det.. hade en sån konstig dröm att min sambo lämnade sjukhuset precis innan op för att gå å bada med min lillebror. Jag va jättearg haha!

Kl 7 ska vi va på sjukhuset o op är typ 8.30 om inget annat händer.. kommer med uppdatering sen

Lycka till idag. Snart e din bebis här.

Vad e d för träff på fredag?
  • MissKaos

Åh nu är din bebis nog ute då.. precis! Häftigt.

Snultan skrev 2013-10-02 05:06:59 följande:
    Tack tack

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Vilgot o Lillpyret

Hej! Det blir ingen träff på fredag. Känner mig lite småkrasslig så får kurera mig i stället. Det var tur att ingen kunde komma. :)

• September2009

Var lute inställd på att komma på fredag, tror Joel hade tyckt det hade varit kul, speciellt nör det ingår fika, då kan han åka hem till vem som helst ;)

Vad tror ni om en träff nästa vecka? Gör ett försök och bjuder er hit, kan torsdag funka?

Åh Snultan nu är jag så nyfiken! mår du och bebis bra?

҉ ♥♥♥♥ Mamma till Joel 17/9-09 ♥♥♥♥ ҉
  • MissKaos
    Isak har valt till Lillebror. Mamma, han måste ha lika mycket som jag! Säger han. Nåja, Strl 62 och det har vi inte sånna mängder ännu.. Han ville även köpa en klänning, han har bra smak men jag är lite IckePK så fast den var väldigt fin blev det ingen..

Isak har valt till Lillebror.
    Jag tycker han har bra smak
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Funderar på en Me&I träff i november.

Skulle ni vara intresserade?

Vilgot o Lillpyret skrev 2013-10-02 12:37:35 följande:
    Hej! Det blir ingen träff på fredag. Känner mig lite småkrasslig så får kurera mig i stället. Det var tur att ingen kunde komma. :)

TRIST!!

Jag har så ont i nedanför skulderbalden, i ryggmusklerna. Känns som om jag går sönder. Funderar på om det är inflamerat eller ngt. Kan ju inte ta en värtabl med antiinflamatorisk verkan heller AJ!! Medlidande, eller förslag på bot, någon? Har massage inbokat Nästa fredag. Önskar det vore imorgon! Ska gå till gymmet imorgon och se om det hjölper att värma upp lite träna musklerna försiktigt och stretcha dom!

• nyttliv85

snultan: Lycka till!

Misskaos: Dina bullar ser ljuvliga ut... gud vd sugen jag blev på sötsaker... måste leta efter nått i skåpet... misstänker dock att det bara finns saker jag inte e sugen på :/   

• TeddyGirl82
    September2009 skrev 2013-10-02 17:03:22 följande:
    Var lute inställd på att komma på fredag, tror Joel hade tyckt det hade varit kul, speciellt nör det ingår fika, då kan han åka hem till vem som helst ;)

Vad tror ni om en träff nästa vecka? Gör ett försök och bjuder er hit, kan torsdag funka?

Åh Snultan nu är jag så nyfiken! mår du och bebis bra?

Jag vill gärna vara med..om jag får.
  • Snultan
    MissKaos skrev 2013-10-02 18:03:48 följande:
    Jag har så ont i nedanför skulderbalden, i ryggmusklerna. Känns som om jag går sönder. Funderar på om det är inflamerat eller ngt. Kan ju inte ta en värtabl med antiinflamatorisk verkan heller AJ!! Medlidande, eller förslag på bot, någon? Har massage inbokat Nästa fredag. Önskar det vore imorgon! Ska gå till gymmet imorgon och se om det hjölper att värma upp lite träna musklerna försiktigt och stretcha dom!

Åh aj. Jag har samma eller just i skuldran mot axeln. Gör så galet ont. Mycket ondare än snittet haha :-P jag väntar på nån starkare smärtlindring nu, man ligger ju trots allt på sjukhus sen blir det att boka tid för en massage!
    Gravid med första barnet som kommer med planerat kejsarsnitt 2 oktober!
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013