• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • Snultan
    MissKaos skrev 2013-09-30 17:29:22 följande:
    Imponerande! Nu har du något gott att bjuda på nästa vecka när folk ska koll apå underverket

Ja precis, jättebra ju
    Gravid med första barnet som kommer med planerat kejsarsnitt 2 oktober!
  • Snultan
    LillaLoppanT skrev 2013-09-30 21:34:34 följande:
    Fan, sorry! Men imorrn minsann!

Så tyvärr har du den först när du kommer hem från BB

:-/ 

Okej. Ska påminna dig nu att posta den idag hehe.. de går nog bra.
  • Snultan

Idag ska jag träffa narkosläkaren o prata om ryggbedövningen och även lämna ett blodprov som e standard vid operationer.

Tänk att imorgon vid den här tiden ligger jag på op bordet o tar ut en liten bebis helt otroligt!!!!

• MissKaos

Bullbaksdax!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Tänktr fel slog i för mkt mjöl i degen. Återstår att se om detta öht går äta. *sur*

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Fast vinnaren i klantiga bak är en praktikant vi hade mäe jag jobbade på café. Hon vände påbulldeg och bröddeg en gång. Panik.. vi skulle ju öppna.. fram med gårdagens oxh sätta nya degar..

• Snultan

Haha åh typiskt.

• MissKaos

Jag vann över degen! Bullarna blev ok och nu är frysen full

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013