• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • MissKaos

Jsg har redan frågat min bm om hon kundr göra det i v38 men nej..

TeddyGirl82 skrev 2013-09-29 20:01:29 följande:
    Ok ja d var bara vad folk sa jag skulle fråga om och få när jag gick över tiden

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Snultan

Jag tar inte ut något i förskott. De blir som det blir. Men blir det nå sår så är det väl bättre att va förberedd. Dessutom funkar ju salvan i förebyggande syfte o kan jag få möjlighet att prova så gör jag ju det

Gravid med första barnet som kommer med planerat kejsarsnitt 2 oktober!
  • MissKaos

Kommrr säkrr köpa hem jag med..

Snultan skrev 2013-09-29 20:49:25 följande:
    Jag tar inte ut något i förskott. De blir som det blir. Men blir det nå sår så är det väl bättre att va förberedd. Dessutom funkar ju salvan i förebyggande syfte o kan jag få möjlighet att prova så gör jag ju det

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • LillaLoppanT
    Snultan skrev 2013-09-29 20:49:25 följande:
    fick inte iväg den idag... men nu har jag köpt frimärket iaf

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • MissKaos

Åh då kan du väl posta mitt brev till fk? Pliiiis!!

LillaLoppanT skrev 2013-09-29 21:10:05 följande:

• LillaLoppanT

Misskaos. Det där med hinnsvepnubg är nog individuellt barnmorska till barnmorska. Hon jag hade med sonen gjorde det inte. Men när jag väntade Freja fick jag fyra stycken Av tre olika BM. Endast en gjordes på sjukhus.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Dannii B

AMNINGSNAPP är att föreslå när tuttarna är såriga. Kvittar hur mkt man smörjer in om man redan fått sår. Det gör jävulusiskt ont att ha sår och sen amma på det.

• Snultan
    MissKaos skrev 2013-09-29 20:56:11 följande:
    Kommrr säkrr köpa hem jag med..

Jag tänkte först köpa de när jag var på ullared men tyckte de va så dyrt.

Hade inte lillaloppan vart så snäll så hade jag nog väntat tills Om de hände hehe
  • Snultan
    LillaLoppanT skrev 2013-09-29 21:10:05 följande:

Tack snälla då ska du la hinna få iväg det idag kanske
  • Snultan

Jag kanske får köra på amningsnapp iallafall. Eller så funkar bara amningen på ett bröst för mig. Det är nämligen så att jag har en plan bröstvårta på vänster bröst så vet inte alls hur de ska gå. Tur jag hann ta upp det med min bm på sista besöket så hon kunde skriva in de i journalen och att jag vill ha hjälp med det.. det e ju nåt jag gruvat på länge om de kommer funka. Men only time will tell

Nu är det bara två dagar kvar tills bebis är här. Åh herregud

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013