• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • Snultan

Igår 09.14 kom lilla Matheus till världen 3050gram 49 cm. Allt har gåt jättebra! O vi alla mår bra. Op team här på Mölndal har var fantastiska. Vi får förhoppningsvis åka hem rredan imorgon längar!! Saknar min vovve o har mamma o syster på besök (de bor i sthlm)

Gravid med första barnet som kommer med planerat kejsarsnitt 2 oktober!
  • MissKaos

Grattis, Snultan! Vad härligt

..hoppas på foto sen när du kommer hem!

Snultan skrev 2013-10-03 17:22:26 följande:

Åh aj. Jag har samma eller just i skuldran mot axeln. Gör så galet ont. Mycket ondare än snittet haha :-P jag väntar på nån starkare smärtlindring nu, man ligger ju trots allt på sjukhus sen blir det att boka tid för en massage!

Jag har nog ont efter att ha suttit så mkt still pga sdr tror jag! Har värtabl hemma som jag inte vill ta, har för fogloss men är tveksam till opiater under sista trimestern..

Tycker det känns ner i "det heliga" lite när bebis rör runt i magen. SKa be BM känna efter hur han ligger nästa gång.. Sist ville hon inte pga mina sdr med tillhörande grym träningsvärk. Men nu är det bättre och jag vill veta vad han pysslar med därinne!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    Snultan skrev 2013-10-03 17:25:04 följande:
    Igår 09.14 kom lilla Matheus till världen 3050gram 49 cm. Allt har gåt jättebra! O vi alla mår bra. Op team här på Mölndal har var fantastiska. Vi får förhoppningsvis åka hem rredan imorgon längar!! Saknar min vovve o har mamma o syster på besök (de bor i sthlm)

Grattis! Härligt att allt gått bra
  • nyttliv85

Grattis! Härligt att allt har gått bra!
  • Filippaa88

Igår 09.14 kom lilla Matheus till världen smile1.gif 3050gram 49 cm. Allt har gåt jättebra! O vi alla mår bra. Op team här på Mölndal har var fantastiska. Vi får förhoppningsvis åka hem rredan imorgon smile1.gif längar!! Saknar min vovve o har mamma o syster på besök (de bor i sthlm)

Grattis!! :) Skönt att allt gick bra!
  • Snultan

Tack så mycket lägger upp bild sen när vi e hemma

• Vilgot o Lillpyret
    September2009 skrev 2013-10-02 17:03:22 följande:
    Var lute inställd på att komma på fredag, tror Joel hade tyckt det hade varit kul, speciellt nör det ingår fika, då kan han åka hem till vem som helst ;)
    Vad tror ni om en träff nästa vecka? Gör ett försök och bjuder er hit, kan torsdag funka?

Åh Snultan nu är jag så nyfiken! mår du och bebis bra?
    Vi är på nästa vecka!
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013