• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • LillaLoppanT
    Jag kommer på fikaträff tors 10/10:

Vilgot o Lillpyret (Michaela) 
    LillaLoppanT
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • September2009
    Snultan skrev 2013-10-06 22:49:03 följande:
    Jag kommer inte denna gången

Det är förståeligt!

Jag kommer göra matpaj så vi får lätt lunch på torsdag, har även lite småkakor att bjuda på. Är det någon som vill ta med nåt annat fika går det bra. Finns det några allergier eller någon vego som kommer? Annars tror jag det får bli ost och skinkpaj.
    ҉ ♥♥♥♥ Mamma till Joel 17/9-09 ♥♥♥♥ ҉
  • September2009

Hoppas ni har det bra med era bebbar. Har ni kommit ut på några mysiga höstprommenader, eller haft nåt annat skoj för er? Vore väl rätt trevligt att ses nån dag för en barnvagnsprommis?

Är det inga fler som har lust att ses på torsdag? Alla är varmt välkomna, även ni som inte kunnat komma tidigare. Även om man får ett visst utbyte här på nätet så är det roligare att träffas irl kan jag tycka.

Ha det bra!

• TeddyGirl82
    September2009 skrev 2013-10-07 23:23:21 följande:
    Hoppas ni har det bra med era bebbar. Har ni kommit ut på några mysiga höstprommenader, eller haft nåt annat skoj för er? Vore väl rätt trevligt att ses nån dag för en barnvagnsprommis?

Är det inga fler som har lust att ses på torsdag? Alla är varmt välkomna, även ni som inte kunnat komma tidigare. Även om man får ett visst utbyte här på nätet så är det roligare att träffas irl kan jag tycka.

Ha det bra!

Är ute varje dag på promenixer så jag promenerar gärna nån dag.

Vart bor du? Är det bra med bussar dit? Vpr bil är inte och lita på då airbag lampan lyser så vill inte köra mer än jag måste
  • Snultan

Vi har redan varit ute en hel del. Vägrar bli en sån mamma som stänger in sig och är inte överdrivet rädd för baciller. Tror tvärtom de ärbra att komma ut. Sen så är de ju så järligt ute nu på hösten om de är sol o så

Matheus 131002!
  • September2009

Jadå bussen får man ta från Mölndal, precis där spårvagnen stannar finns busshållplatsen, tar åtta minuter med buss hit sen och hållplatsen ligger ett stenkast från vårat hus.

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013