sär skriven skrev 2013-03-11 23:30:53 följande:
Men, alltså?
Du menar att det inte finns några experter, och speciellt inte de på SA, men just Jan Strid är expert, trots att det är den enda länken som står att finna i ämnet som stöder "omständigt"?
Inte nog med att du är rabiat, fruktansvärt otrevlig, outar folks namn i trådar och beter dej som ett svin, du är mer envis än vad som kan vara sunt också. God natt

.
Ja jag är rabiat när jag vet jag har rätt. Du har ju gjort din beskärda del i debatten också.
Att du sedan avslutar med ett påhopp som inte är relaterat alls är ju ett tecken på att du tillslut insåg hur galet du argumenterat. Märkväl det var inte jag som utgav mig för språkexpert eller stavningspolis.
Trevlig är jag sällan mot personer som förhåller sig som vissa här gjort, du har inte tillhört någon av dem. Däremot så kan jag bekräfta att ditt försök att få dina fleråriga universitetsstudier att på någotsätt lägga hävstång på dina argument misslyckades fatalt.
Jag har sagt hela tiden att det är två giltiga ord, inget annat. Antingen bryr jag mig inte om att du tror det eller så gör jag mitt försök att motbevisa dig. Du tog till flera fegknep och dessutom kompisar att gå in och försöka driva bort mig. Men visst jag kunde sagt "Tro det då" och låtit det vara. Men jag blir som sagt irriterad när personer som anser sig vara högt utbildade är så fruktansvärt inkompetenta.