• M C

FLs värsta floskler!

Japp, nu har vi vaskat fram en buffé av fina saker som sägs här på FL i tid och otid.
    Det finns säkert flera och några kommer ösa ve och förbannelse över hur skranig just den här omröstningen är.

MEN det struntar jag i, det här är underhållning!

Så rösta på ditt personliga hatobjekt, den som triggar dig till röda inboxningar och får dig att ägna ofrivillig tid åt IRL istället!

Ztyjkejamizaj!       

Undo these cuffs and I'll show you
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden FLs värsta floskler!
  • M C
    M C skrev 2013-03-17 08:16:03 följande:
    Förnuft kan vara ett farligt vapen i händerna på någon som vet hur man använder det.
  • Smecker
    M C skrev 2013-03-23 20:42:57 följande:

Sweet pee, jag frågade bara. Du behöver inte hetsa upp dig så förfärligt. Om du verkligen visste allt skulle du även veta att den största frågan, den som är mest frekvent, är varför du bryr dig. Vem har sådant intresse av andras liktornar?
    Har du verkligen inget eget liv?
    Eller är ditt liv format kring hur du kan manipulera andras?  
    Sweet poo, att bry sig och att fascineras över hur mycket tid vissa lägger på att diskutera andra, stalkers och andras psykiska hälsa är inte samma sak. Men jag förstår att just du av alla inte känner till skillnaden. Så.. varför bryr du dig? Varför bryr du dig om andras liktornar? Har du verkligen inget eget liv? Eller är ditt liv format kring hur mycket du kan diskutera, analysera och snacka ner andras? Mrs Lev och låt leva kanske inte lever som hon är, när hon tror att hon är säker?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Smecker skrev 2013-03-23 20:48:12 följande:
    Sweet poo, att bry sig och att fascineras över hur mycket tid vissa lägger på att diskutera andra, stalkers och andras psykiska hälsa är inte samma sak. Men jag förstår att just du av alla inte känner till skillnaden. Så.. varför bryr du dig? Varför bryr du dig om andras liktornar? Har du verkligen inget eget liv? Eller är ditt liv format kring hur mycket du kan diskutera, analysera och snacka ner andras? Mrs Lev och låt leva kanske inte lever som hon är, när hon tror att hon är säker?
    Men förlåt, lever som hon lär såklart. Stygga tangentbord.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • M C

• M C

Ahaaa.... My kind of kitten.
  • M C

Nej, nu tror jag att jag puffat den här tråden nog, det finns roligare ställen att ägna sin energi på.

Svar på tråden FLs värsta floskler!