• M C

FLs värsta floskler!

Japp, nu har vi vaskat fram en buffé av fina saker som sägs här på FL i tid och otid.
    Det finns säkert flera och några kommer ösa ve och förbannelse över hur skranig just den här omröstningen är.

MEN det struntar jag i, det här är underhållning!

Så rösta på ditt personliga hatobjekt, den som triggar dig till röda inboxningar och får dig att ägna ofrivillig tid åt IRL istället!

Ztyjkejamizaj!       

Undo these cuffs and I'll show you
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden FLs värsta floskler!
  • puss

Fortsätt paddla
    Ja det finns det

Även fast jag inte fattar precis vad nu menar just nu men visst har du rätt...

• fortsätt paddla

Puss: det verkar vara ett rätt återkommande problem det där. Ingen fattar vad jag menar. Jag bör nog jobba på det...

• Nyfiken gul

porr/onani är otrohet - jag vet inte hur många trådar jag gått in i och skällt ut Ts efter noter bara för att sekunder senare mottaga ett fint rött meddelande i inboxen då jag så fint och snyggt blivit anmäld för påhopp - bara för att min åsikt inte passade Ts...

mohahah... jag får rabies.... 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • M C
    puss skrev 2013-03-12 06:03:10 följande:
    Chansar på art "
    Läs om läs rätt" finns med och spyr.
    Nej, tyvärr, den inkom för sent.
    Sedan vet jag inte om det verkligen räknas som en floskl.
    Det är många bidrag som bara retar folk, som ändå är sanna och egentligen bara är personliga utrryck. De har jag inte tagit med.  
    Undo these cuffs and I'll show you
  • Flaminia
    Jellybeanbaby skrev 2013-03-11 22:45:54 följande:
    Oj hur ska man kunna rösta.. Och awww, mitt "Dumpa honom!" kom inte med Rynkar på näsan
    Inte mitt största irritationsobjekt "du är bara avundsjuk" heller.

Just nu är det dött lopp mellan flera av alternativen för mig. 
  • Nano07

S*tan va svårt det var att välja! Men rösten kom "yttrandefriheten" att folk ska ha så svårt att förstå vad det betyder....

• Smecker
    puss skrev 2013-03-12 06:02:21 följande:
    Lägg in alternativen i ts! De syns inte annars i appen, som FL skulle fixa i julas.

Jag kan rekommendera mobilsajten, m.familjeliv.se

Du ger dem verkligen incitament att fixa appen när du med en dåres envishet fortsätter använda den trots alla fel och brister.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • mycketsaft

svårt att välja mellan pk-landet och yttrandefrihet, men det fick bli yttrandefrihet..

• Pyris

Inget av det faktiskt. Finns andra saker som kan få mig att se rött, men inget av det ovanstående.

Svar på tråden FLs värsta floskler!