• M C

FLs värsta floskler!

Japp, nu har vi vaskat fram en buffé av fina saker som sägs här på FL i tid och otid.
    Det finns säkert flera och några kommer ösa ve och förbannelse över hur skranig just den här omröstningen är.

MEN det struntar jag i, det här är underhållning!

Så rösta på ditt personliga hatobjekt, den som triggar dig till röda inboxningar och får dig att ägna ofrivillig tid åt IRL istället!

Ztyjkejamizaj!       

Undo these cuffs and I'll show you
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden FLs värsta floskler!
  • Ojsan

Jag skulle vilja rösta på fler än en!

• Jellybeanbaby
    Trailer trash TT skrev 2013-03-12 15:40:59 följande:
    men är det inte så dåFörvånad Fan jag som trodde det
    Fröken reserverad skrev 2013-03-12 15:32:31 följande:
    Tystnadsplikt? Sekretess?
    Ja, jussssssssst det, de där papprena som man fick skriva under och sen skicka in till FL... 

orka
  • Mellamella

Det fanns ju alldeles för många bra alternativ. Men jag röstade på "jag har inte bett om din åsikt", just för att det är en så otroligt komisk sak att säga i ett diskussionsforum. Kommer särskilt ihåg en tråd där TS skrev att hon ville döpa sin ofödda dotter till Gucci och undrade om folk tyckte att det var ett fint namn. Givetvis fanns det ingen i tråden som tyckte att det var ett bra namn och TS flippade ut totalt och skrev att hon minsann inte brydde sig om vad andra tyckte, hennes dotter skulle heta Gucci och då var det bara! (Och givetvis var alla som inte gillade namnet bittra också). Det är verkligen jättekul när folk ber om åsikter, och när de sedan inte får medhåll blir de som trotsiga småungar. 

Thats my story and I'm sticking to it. www.mellas.se/
  • Jellybeanbaby
    Mellamella skrev 2013-03-12 17:03:35 följande:
    Det fanns ju alldeles för många bra alternativ. Men jag röstade på "jag har inte bett om din åsikt", just för att det är en så otroligt komisk sak att säga i ett diskussionsforum. Kommer särskilt ihåg en tråd där TS skrev att hon ville döpa sin ofödda dotter till Gucci och undrade om folk tyckte att det var ett fint namn. Givetvis fanns det ingen i tråden som tyckte att det var ett bra namn och TS flippade ut totalt och skrev att hon minsann inte brydde sig om vad andra tyckte, hennes dotter skulle heta Gucci och då var det bara! (Och givetvis var alla som inte gillade namnet bittra också). Det är verkligen jättekul när folk ber om åsikter, och när de sedan inte får medhåll blir de som trotsiga småungar. 
    Håller med. Finns många guldkorn i den stilen!
    orka
  • Flaminia

Lade till slut min röst på "Vi har faktiskt yttrandefrihet" eftersom de som slänger sig med den frasen oftast totalt har missuppfattat vad yttrandefrihet innebär.

• Ojsan

Det blev Om du inte kan avstå från alkohol när du ammar så har du problem för min del, jag brukar dricka öl fast jag ammar..

• Ziraya

Jag puffar lite för att få upp tråden på framsidan igen, för M C måste få fler röster i sin tråd Flört.

• M C
    Ziraya skrev 2013-03-12 20:00:25 följande:
    Jag puffar lite för att få upp tråden på framsidan igen, för M C måste få fler röster i sin tråd Flört.

Tackar!

Urs är så fint, men det är inte det man ska rösta på. Den ligger där bara för att ge lite krydda. (såg att flera röstade på den bara för URSet.
  • M C
    Flaminia skrev 2013-03-12 17:34:12 följande:

Lade till slut min röst på "Vi har faktiskt yttrandefrihet" eftersom de som slänger sig med den frasen oftast totalt har missuppfattat vad yttrandefrihet innebär.

Ja, den är min personliga Kräks just nu eftersom de alltid följer på ett rasistiskt uttalande.
  • poirot

Jag röstade nyss, men jag är förkyld och min hjärna funkar inte som den ska så jag kommer ärligt talat inte ihåg vad jag röstade på vilket innebär att jag inte kan motivera. Jag kan säga så mycket som att det inte var ett självklart val utan stod mellan flera.

Svar på tråden FLs värsta floskler!