• M C

FLs värsta floskler!

Japp, nu har vi vaskat fram en buffé av fina saker som sägs här på FL i tid och otid.
    Det finns säkert flera och några kommer ösa ve och förbannelse över hur skranig just den här omröstningen är.

MEN det struntar jag i, det här är underhållning!

Så rösta på ditt personliga hatobjekt, den som triggar dig till röda inboxningar och får dig att ägna ofrivillig tid åt IRL istället!

Ztyjkejamizaj!       

Undo these cuffs and I'll show you
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden FLs värsta floskler!
  • Emmel

.... helt klart röstar jag på "varför skaffar du barn om du ..."

Fy fan för den!!! 

• Emmel
    poirot skrev 2013-03-12 20:24:53 följande:
    Jag röstade nyss, men jag är förkyld och min hjärna funkar inte som den ska så jag kommer ärligt talat inte ihåg vad jag röstade på vilket innebär att jag inte kan motivera. Jag kan säga så mycket som att det inte var ett självklart val utan stod mellan flera.

Tråkigt att du är sjuk men det var så roligt att du inte minns vad du röstade på!

Krya på dig    
  • M C
    poirot skrev 2013-03-12 20:24:53 följande:
    Jag röstade nyss, men jag är förkyld och min hjärna funkar inte som den ska så jag kommer ärligt talat inte ihåg vad jag röstade på vilket innebär att jag inte kan motivera. Jag kan säga så mycket som att det inte var ett självklart val utan stod mellan flera.

Stackare, vill du ha lite emapti o sympati? *skickar ett paket*

Jag har inga kurer vettu, mest för att de inte funkar. 
    *kram*    
    Undo these cuffs and I'll show you
  • Tízoc

"Men så får man väl inte säga i det här jävla PK-landet "

Gärna ihop med något om nationalsången, svenska flaggan, finska pinnar, vitlök eller luciafirande.

• Smecker
    Tízoc skrev 2013-03-12 22:29:33 följande:

Gärna ihop med något om nationalsången, svenska flaggan, finska pinnar, vitlök eller luciafirande.
    Och pizza, spaghetti och köttfärssås. Och lite annat svenskt tjafs.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • KimPossible
    Tízoc skrev 2013-03-12 22:29:33 följande:

Glöm för fan inte julen, den ack så svenska! Firas ingen annanstans än här!  Du vet, den där som är till stor del styrd av Disney, det ack så svenska föret... eller just det. Nu blev det så där konstigt igen. 

People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • Härfjätter

"Du är den bästa mamman till ditt barn". Det snarlika "om mamman mår bra mår barnet bra" skulle jag annars ha röstat på om det funnits. Det kan användas för att motivera allt: rökning under graviditeten, spritfester med småbarn närvarande, att flytta 60 mil bort från sitt barn till internetdejten, att strunta i att amma, eller att dumpa sitt spädbarn på en nanny för att inte komma efter i karriären...

• Orcha

Porr/onani är otrohet...

NEJ!!! Det är att underhålla sin kropp.

Otrohet innefattar minst tre fysiska personer, inte en hand/sexleksaker eller en film/klipp.

Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • Kexet02

Wow ny omröstning innebär att jag måste starta datorn vilken dag som helst

Svar på tråden FLs värsta floskler!