• M C

FLs värsta floskler!

Japp, nu har vi vaskat fram en buffé av fina saker som sägs här på FL i tid och otid.
    Det finns säkert flera och några kommer ösa ve och förbannelse över hur skranig just den här omröstningen är.

MEN det struntar jag i, det här är underhållning!

Så rösta på ditt personliga hatobjekt, den som triggar dig till röda inboxningar och får dig att ägna ofrivillig tid åt IRL istället!

Ztyjkejamizaj!       

Undo these cuffs and I'll show you
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden FLs värsta floskler!
  • YokohamaNr2
    KimPossible skrev 2013-03-12 11:53:26 följande:
    Jag röstade på "Varför skaffade du barn om du...", men efter att ha läst senaste amningstråden och lite i en tråd om vaginal förlossning vs kejsarsnitt så ångrar jag nästan att jag inte röstade på "Ja JAG vill iaf det bästa för mitt barn!", för det fullkomligt kryllar av självgoda kommentarer likt denna där.

Kräks 
    Ja jag håller med! Åh blir lika irriterad varje gång, speciellt när de hävdar att de absolut inte tycker att andra gör fel på något sätt, nej nej säkert
  • Jellybeanbaby

Röstade på "Du har inte barn va?" för den finns i flera varianter. Exempel:
    "Du kan ju bara inte ha barn?"
    "Jag hoppas att du inte har barn!?"
    mfl.

orka
  • Voluptuous Shalimar

Mina favoriter nu då:

Du har inte barn va?
    Om du inte kan avstå från alkohol när du ammar så har du problem
    Jamen jag tycker faktiskt så

Om man kombinerar nr 2 och nr 3 får man nog det allra mest blodtryckshöjande jag kan tänka mig.

Men. Min röst går till "du har inte barn va?" Alternativet "du har ju inte barn så du förstår inte... [infoga valfri kunskap/känsla i hela världen]" tycker jag hör till detta alternativ.

• KanDetHändaNu
    Jamen jag tycker faktiskt så (när man är totalt motbevisad) 

Det värsta är väl de som är helt okunniga och inte han svälja sin stolthet och erkänna att de har fel utan ältar om  att grisar kan flyga och att hästar inte finns
  • Voluptuous Shalimar
    Jellybeanbaby skrev 2013-03-12 12:56:34 följande:
    Röstade på "Du har inte barn va?" för den finns i flera varianter. Exempel:
    "Du kan ju bara inte ha barn?"
    "Jag hoppas att du inte har barn!?"
    mfl.
    ja URS *kräks lite diskret* Kräks
  • Fröken reserverad

Det som skrivs på FL stannar på FL är ju urkass. Bland det dummaste jag hört någon säga faktiskt.

Reserverad står för upptagen.
  • Kofot

Jag röstade på det som skrivs på Fl stannar på Fl. Det stod skrivet på många presentationer i Fls barndom.

• Jellybeanbaby
    Fröken reserverad skrev 2013-03-12 13:14:57 följande:
    Det som skrivs på FL stannar på FL är ju urkass. Bland det dummaste jag hört någon säga faktiskt.
    Ja precis, hur tänker man där? Tungan ute
    orka
  • Fröken reserverad
    Jellybeanbaby skrev 2013-03-12 14:35:37 följande:
    Ja precis, hur tänker man där? Tungan ute
    Tystnadsplikt? Sekretess?
    Reserverad står för upptagen.
  • Trailer trash TT
    Kofot skrev 2013-03-12 13:23:18 följande:

Jag röstade på det som skrivs på Fl stannar på Fl. Det stod skrivet på många presentationer i Fls barndom.

men är det inte så dåFörvånad Fan jag som trodde det
    Manyok
Svar på tråden FLs värsta floskler!