• M C

FLs värsta floskler!

Japp, nu har vi vaskat fram en buffé av fina saker som sägs här på FL i tid och otid.
    Det finns säkert flera och några kommer ösa ve och förbannelse över hur skranig just den här omröstningen är.

MEN det struntar jag i, det här är underhållning!

Så rösta på ditt personliga hatobjekt, den som triggar dig till röda inboxningar och får dig att ägna ofrivillig tid åt IRL istället!

Ztyjkejamizaj!       

Undo these cuffs and I'll show you
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden FLs värsta floskler!
  • M C

Förnuft kan vara ett farligt vapen i händerna på någon som vet hur man använder det.

• M C
    puss skrev 2013-03-17 08:33:08 följande:
    Farligt? På vilket vis då?

Jamen, du vet, folk kanske lär sig något nytt på kuppen.
  • AndersFl

Jag röstade på "men det är bara en teori".

Har man bara "teorier" men inte kan komma med något konkret eller konstruktivt kan man lika gärna låta bli att yttra sig.

Teoritisera kan alla, men att spontant ge ett förslag som löser TS problem verkar vara mycket svårare!

• M C
    AndersFl skrev 2013-03-17 09:58:11 följande:
    Jag röstade på "men det är bara en teori".

Har man bara "teorier" men inte kan komma med något konkret eller konstruktivt kan man lika gärna låta bli att yttra sig.

Teoritisera kan alla, men att spontant ge ett förslag som löser TS problem verkar vara mycket svårare!

Jag tror du missförstår.
    "Det är bara en teori" är en sak som religiösa slänger sig med för att bortförklara evolutionen. Men gravitationen är även den "bara en teori", dvs saker som händer och är verkliga men som går stick i stäv med någras vaneföreställningar om omvärlden. 
  • Smecker

Det som skrivs på FL stannar på FL är ungefär lika sant som Det som skrivs på FB stannar på FB

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • M C
    Smecker skrev 2013-03-23 20:29:59 följande:
    Det som skrivs på FL stannar på FL är ungefär lika sant som Det som skrivs på FB stannar på FB

Så du har ett intresse av andras liv? Varför? Har du inget eget?
  • Smecker
    M C skrev 2013-03-23 20:35:41 följande:

Så du har ett intresse av andras liv? Varför? Har du inget eget?
    Naww.. look who's talking
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • M C
    Smecker skrev 2013-03-23 20:37:07 följande:
    Naww.. look who's talking

Sweet pee, jag frågade bara. Du behöver inte hetsa upp dig så förfärligt. Om du verkligen visste allt skulle du även veta att den största frågan, den som är mest frekvent, är varför du bryr dig. Vem har sådant intresse av andras liktornar?
    Har du verkligen inget eget liv?
    Eller är ditt liv format kring hur du kan manipulera andras?  
  • Jaded

Det är självklart viktigt att ha en meningsfull sysselsättning

Jeddan
Svar på tråden FLs värsta floskler!