• M C

FLs värsta floskler!

Japp, nu har vi vaskat fram en buffé av fina saker som sägs här på FL i tid och otid.
    Det finns säkert flera och några kommer ösa ve och förbannelse över hur skranig just den här omröstningen är.

MEN det struntar jag i, det här är underhållning!

Så rösta på ditt personliga hatobjekt, den som triggar dig till röda inboxningar och får dig att ägna ofrivillig tid åt IRL istället!

Ztyjkejamizaj!       

Undo these cuffs and I'll show you
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden FLs värsta floskler!
  • Miss Blue

Varför skaffar du barn om....

retar ihjäl mig, alla är inte spåtanter!

• CeeJay

Men URS, nu lämnar jag tråden (ska bara skriva XX antal inlägg först)

Alltså töntiga stavfel som URS  

• Jellybeanbaby
    Nyfiken gul skrev 2013-03-12 07:13:16 följande:
    porr/onani är otrohet - jag vet inte hur många trådar jag gått in i och skällt ut Ts efter noter bara för att sekunder senare mottaga ett fint rött meddelande i inboxen då jag så fint och snyggt blivit anmäld för påhopp - bara för att min åsikt inte passade Ts...

mohahah... jag får rabies.... 
    Brofist

orka
  • eflec

porr/onani är otrohet. får mig att se rött varje gång. 

• puss

rösta på "ja men jag tycker faktiskt så".
    detta jävla tyckande till långt bortom idiotins gränser är fördärvligt.

det spelar inten roll vad man tycker att ord betyder, eller hur man tycker att ord stavas.     

Easy cum easy go
  • KimPossible

Jag röstade på "Varför skaffade du barn om du...", men efter att ha läst senaste amningstråden och lite i en tråd om vaginal förlossning vs kejsarsnitt så ångrar jag nästan att jag inte röstade på "Ja JAG vill iaf det bästa för mitt barn!", för det fullkomligt kryllar av självgoda kommentarer likt denna där.

Kräks 

People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • LunaLunatic

Åh gud, så många som är värda min röst...

Don't argue with idiots - they'll drag you down to their level and beat you with experience
  • Lily38

Det fick bli, men URS, nu lämnar jag tråden... Mest för jag stör mig på felstavningen, grrr ;)!

Flaminia skrev 2013-03-12 07:45:59 följande:
    Inte mitt största irritationsobjekt "du är bara avundsjuk" heller.

Just nu är det dött lopp mellan flera av alternativen för mig. 

Ja den frasen stör mig mest med!! Usch.. Eller URS :P..!!
Svar på tråden FLs värsta floskler!