Du måste logga in för att svara i en tråd.

• M C

FLs värsta floskler!

Japp, nu har vi vaskat fram en buffé av fina saker som sägs här på FL i tid och otid.
    Det finns säkert flera och några kommer ösa ve och förbannelse över hur skranig just den här omröstningen är.

MEN det struntar jag i, det här är underhållning!

Så rösta på ditt personliga hatobjekt, den som triggar dig till röda inboxningar och får dig att ägna ofrivillig tid åt IRL istället!

Ztyjkejamizaj!       

Undo these cuffs and I'll show you
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden FLs värsta floskler!
  • M C

Härligt, flera röster redan! Hjärta
    Senast hade vi över 900 röster. 

• Ziraya

Fler röster fler! Jag måste ju se om jag vinn... jag menar, vilket förslag som var bäst

• KimPossible

Men hur ska man kunna rösta, det är ju skitmånga alternativ som är otroligt enerverande.

People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • MajaVira
    Ziraya skrev 2013-03-11 22:33:59 följande:
    Fler röster fler! Jag måste ju se om jag vinn... jag menar, vilket förslag som var bäst
    Attans, jag visste inte att detta var en tävling!

• fortsätt paddla

Ibland suger appen extra mycket

• M C

Ja, jag fick tammetusan ångest. Men jag slog till på samma som senast, om man dricker har man problem, för den har så många fel så man får ångest.

• M C
    M C skrev 2013-03-11 22:39:19 följande:
    Ja, jag fick tammetusan ångest. Men jag slog till på samma som senast, om man dricker har man problem, för den har så många fel så man får ångest.

HAHAH! Nej, jag tog ju yttrandefrihet, för jag är så sjukt irriterad på den just nu.
    Valde mellan den och amningsdrickandet.
    Gammal goding vs nytt fenomen.  
  • Jellybeanbaby

Oj hur ska man kunna rösta.. Och awww, mitt "Dumpa honom!" kom inte med Rynkar på näsan

orka
  • DenNamnbitne

jag röstade på den som bara ville ha medhåll, det tyckte jag verkade typiskt och tråkigt.

Svar på tråden FLs värsta floskler!