• Ukj

BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)

Här är vi kvar på pernitalavdelning, friskförklarade från diabetesen men Meja behöver extra tillägg och mitt snitt läcker helt plötsligt

• Ukj

Kan rekommendera FB gruppen "villervalla/novastar köp och sälj älskar oxå villervalla men skulle aldrig betala fullpris
    Köper min sons alla kläder på loppis, i Skåne är barnloppisar överallt och jag brukar kunna hitta klädesplagg med prislapp kvar för 10kr stð???

• Ukj

Jag blir galen på denna amning. Jag har fått hur mycket mjölk som helst men jag kan inte få henne till att suga mer än 5 min per bröst och sen får jag pumpa och ge henne i flaska eftersom hon inte är nöjd Tröstlöst.... Nu testar jag att väcka henne var tredje timme och ge henne mat så kanske hon blir piggare och orkar suga mer.....

Nån mer än jag som har problem med amning? Någon som varit på amningshjälp och tycker det var något?

• Ukj

Älskarlivet- nu har jag oxå bokat tid till amningsmottagningen i Malmö, hoppas jag får lika bra hjälp.......

• Ukj

Allvarligt, vi fick rådet att väcka och mata var tredje timme.... Hur i helvete får man en bebis som sover att äta?? Tar ju ca1,5 timme att väcka henne innan hon suger ca 3 min för att sen somna om. Läger ca 2,5 timmar per matning!! Något tips???

• Ukj

Hon är naken, vi kittlar henne, gått så långt att vi lagt våt handduk på henne oxå....

• Ukj

Här har ni en bild på vår Meja Som sagt, hon är en pigg rackare.......

• Ukj

Ni som har en fungerande amning, hur länge ammar era bebisar??

• Ukj

Hannis, så är det för mig ned men sen när jag gjort så och tar fram flaskan dricker hon 60 till fast hon totalvägrar bröstet! Fattar inte, känns som om hon kan suga en kort sekund och sen ger upp!

Svar på tråden BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)