• Ukj

BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)

BB sa att jag skulle tilläggs mata eftersom hon gått ner för mycket i vikt....

• Ukj

Meja vägde 4085 när hon kom ut och sen vägde hon 3685 när vi skulle hem därför tyckte dom hon tappat för mycket.....

Ammar ni båda brösten samtidigt??

• Ukj

Tack Hannis, ska testa det, just nu växlar jag som en galning varje gång hon börjar tramsa..... Vill verkligen att det ska funka eftersom det inte gjorde det med sonen!

• Ukj

På långfredagen ska jag till amningshjälpen. Idag ska vi åka och väga henne....

• Ukj

Ha ha, hon hade gått upp 140 på 2,5 dagar så nu vet jag att hon får tillräckligt i sig och jag behöver inte väcka på natten

• Ukj

Mitt snitt har börjat läcka blod och sårvätska som fan. Tog klamrar igår men pga att det blödde så tog dom bara varannan och la nytt förband, idag har jag blött igenom det så nu måste jag in och lägga om det igen alltid ska det vara nått!

• Ukj

Så det är ökningsfas nu? Jag kommet inte ihåg så mycket sen min son eftersom jag hade förlossningsdepression då. Jag känner igen det du skriver, här har det oxå varit gnälligt och mycket bajsblöjor samt amning idag, men hon är bara två veckor......

• Ukj

Jag är motståndare mot napp så här tar vi skrikperioderna på kvällarna istället hittills har hon bara varit ledsen ca två timmar per kväll och skriker bara i perioder och inte konstant. Hon vill även ligga nära på kvällen men sover i egen säng på natten.

• Ukj

Imorgon ska jag köra tur och retur till Gbg för att lämna sonen hos mormor, ska bli intressant att se hur hemvägen blir nu när det tydligen är vaken period på meja på eftermiddagen :-/ Lär ju skrikas kan jag gissa......

• Ukj

Jag har oxå haft skuldkänslor mot storebror! En av anledningarna att jag idag sitter och kör 60 mil.. Jag orkar inte fira påsk och tycker han förtjänar det! Han fick välja om han ville vara hemma med oss eller åka till morfar så nu sitter vi här i bilen! Tror set kan vara bra för honom att få full uppmärksamhet i tre dagar... Du har ingen som din dotter verkligen avgudar som hon kan få tillbringa lite tid med??

Svar på tråden BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)