• Ukj

BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)

Då var efterkontroll gjord och spiral på plats, men jävlar vad ont det gjorde att sätta in den!!
    Här fick jag sova 6 timmar i sträck i natt, ljuvligt ð???ð???
    Lillan 11 veckor i morgon och dop på söndag, vart tar tiden vägen???? Det går löjligt fort nu!

• Ukj

Oj, låter väldigt tidigt med tand!!

Min lilla på 11 veckor är inne på sin andra öroninflammation/ pencillinkur...... Stackars liten!!

• Ukj

Jag hade rör med så hon kanske ärvt öronproblem av mig.....

11 veckor och 3 dagar- 5034g och 62 lång!

• Ukj

Tänk vad olika syskonen kan vara. Storebror var nog världens mest missnöjda bebis, gnällde hela tiden, vägrade sova på nätterna, ammade inte och kunde aldrig vara själv. Denna goa bebis skrattar all vaken tid, helammar, sover hela nätter och älskar att sitta i sin babysitter
    Vi ska ta sprutan på torsdag....

• Ukj

Usch jag börjar få ångest av att vi snart ska vara hemma 8 veckor. 3 åringen är såååååå jävla trotsig att jag inte vet hur jag ska kunna aktivera och överleva :-/ känner mig som världens sämsta mamma!!

• Ukj

Här funkar sömnen med nu. Vi kom på att hon var för nyfiken så nu lägger vi en gosefilt över hennes ansikte när hon ska sova, slocknar direkt. Innan skrek hon ju konstant, var övertrött och sov korta pass.

Nu sover hon från ca 21-22, äter vid 04-05, sover till 07,30-08,30. Äter och sover sedan när jag lämnar storebror på dagis 08,30-10. Sen är hon vaken till ca 13,30 sover till 16-17. Sen sover hon till 18-19.

• Ukj

Vi ska börja vid 4 månader, jag är orolig att bebis ska bli bekväm och inte vara så intresserad av mat om man väntar till 6 mån.

• Ukj

Vår sitter oxå i matstol samt Bumbostol kortare stunder....

Har några kompisar som har 6 månaders som inte vill äta så därav att jag börjar vid 4 mån.....

Svar på tråden BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)