• Ukj

BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)

Jag ammar varannan, var tredje timme på dagen sen sover hon på natten så då väcker jag henne efter 6 timmar för att bröstet inte ska spricka....

• Ukj

Ha, ha jag hade missat detta med ostar så jag fattade inte vad alla pratade om, käkat under hela graviditeten och rött kött med Men rödvin längtar jag verkligen efter!!

• Ukj

Tydligen inte enligt min BM, men min prinsessa är ju perfekt i alla fall

• Ukj

Kommer inte ihåg om vi skrivit om det innan, men blöder nån av er fortfarande?? Två veckor idag och jag blöder ganska mycket men kolsvart..... Känns det igen?

• Ukj

Ni är otroliga, kvalitetstid med mannen är det sista jag är sugen på nu... Ha ha ha!!

• Ukj

Jag har turen att M inte kräks alls!
    Dock har jag otur med snittet, det sprack upp idag och glipar samt vätskar sig ännu mer så jag åkte till akuten. Dom tyckte att en läkare skulle kolla på det men jag hade inte den tiden eftersom M äter varannan timme på dagen. Vill ju inte ha med M till akuten där massa sjuka människor kan smitta henne. Dom tejpade och nu håller jag tummarna att det inte spricker mer till imorgon!!
    Har även väldigt ont i livmoder och urinrör så jag misstänker nån inflammation, får skaffa läkartid för allt imorgon, typiskt att sånt alltid händer på röda dagar....

• Ukj

Jo, snittet gör ont men mest jobbigt att det läcker, måste ha bandage hela tiden och det är geggigt och äckligt.
    M vägdes idag med och hon hade gått upp 170g sen i torsdags. Vägde 4010 nu

• Ukj

Någon mer som har en bebis med Kvällsoro? Här skriks det mellan 17-21 nästan varje dag , eller i alla fall de senaste två dagarna......

• Ukj

Exakt samma här!! Varje morgon tänker jag att jag ska ha bättre tålamod med 3 åringen men det slutar alltid med att han trotsar, jag blir arg, han blir ledsen, jag bryter ihop... Har så dåligt samvete över att han verkar så ledsen och arg, ibland undrar jag varför jag utsätter honom för detta, vi hade det kanon med ett barn med!!! Usch undrar när jag ska bli en bättre mamma

• Ukj

Jag hade ju oxå snitt och M är inte uppe i födelsevikt heller även om hon går upp så ja, det kan ju ligga nått i det.....

Svar på tråden BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)