• Anonym (undrar)

penis förstoring?

Hej. jag är en kille på 18 år och är lite smått missnöjd med min storlek. kan säga att den är 12cm vid erektion och tjockleken är ingen vidare heller..
    jag har länge funderat på om sådana här "piller" fungerar för att förstora penisen?. sådana piller som tydligen ska öka blodförseln så att blodkärlen vidgas.

jag undrar nu om någon har en aning om dessa piller fungerar eller om det är 100% skitsnack jag läser runt om på internet?.

Om dom nu fungerar, avråder ni mig ifrån att testa då jag lider av diabetes?. har även läst mycket på internet att diabetiker ska passa sig för piller som har med penis att göra i huvudtaget då våra blodkärl är känsliga?.

diabetes försämrar även min blodförsel, då jag haft värden helt åt helvete under hela min pubertet, kan det orsaka att penis växer mindre? eller är jag bara sent utvecklad? kan även tillägga att jag är rödhårig då jag hört mycket snack om dess hårväxt och mognad. jag HAR inte fått skäggväxt ännu, förutom lite småfjun. ( jag ser mycket yngre ut än vad jag är över huvudtaget). 
    .

allt som allt, jag skulle prova/göra allt för att försöka förstora min penis. men jag vågar inte ta några risker.
    om dessa expriment kan döda min potens helt, så får jag leva med min lilla kuk och försöka vara nöjd endå.
    men större skulle vara värt allt. 

• Svar på tråden penis förstoring?
  • Anonym

Gör det inte. Allt jag har att säga.

• The1andonly

100% skitsnack, inte värt risken. Man ska hålla sig borta från mysko piller, vem vet dom kan vara tillverkade i någons matberedare i en gammal städskrubb. Och du klarar dig gott med 12cm, har själv typ 12-13 och tjejen har inte klagat än :P Utan jag får höra då och då raka motsatsen. Riskera inte chansen att få bli pappa i framtiden!

Kommunikation är svaret!
  • Digestive

Håll dig borta ifrån saker som bekräftar idiotisk stigmatisering och börja leta efter rätt kvinnor istället. Lägg energin där och skit i allt annat. Det enda som du behöver göra vad sex anbelangar, handlar om att lära dig att använda vad du har, precis som för alla andra, och det räcker med vad du har - för man behöver inte större kuk för att få en kvinna att börja skälva utan det handlar bara om att ta sig dit, precis som för alla andra.

Välkommen till mänskligheten, du tillhör oss nu och ingen annan! Enjoy your stay! Hjärta

• Anonym

Inget fungerar för att göra kuken större i erigerat tillstånd.

Du får lära dig acceptera att du kommer ha ett liv med en liten kuk som av många tjejer döms ut som oduglig. 

• Anonym

Skitsnack. Deppa inte över det, du har en fullt tillräcklig storlek.

Men ifall du vill pröva /allt/, så finns det strap-ons för män, ihåliga dildon.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-03-19 08:46:44 följande:
    Skitsnack. Deppa inte över det, du har en fullt tillräcklig storlek. 

Varför lurar du i honom falska förhoppningar? Han kan hantera det bättre om han tidigt lär sig förstå kvinnors förakt och negativa inställning till män med små kukar.
  • Anonym (Slartibartfast)

Det är inte hela sanningen anonym, tyvärr är du inte helt ute och cyklar heller.

• Anonym
    Anonym (Slartibartfast) skrev 2013-03-19 18:23:18 följande:
    Det är inte hela sanningen anonym, tyvärr är du inte helt ute och cyklar heller.

Jo, det är hela sanningen.
  • Digestive
    Anonym skrev 2013-03-19 17:06:41 följande:

Varför lurar du i honom falska förhoppningar? Han kan hantera det bättre om han tidigt lär sig förstå kvinnors förakt och negativa inställning till män med små kukar.
    Det finns inte mycket lägre saker som man kan låta sig göra än att hejdlöst försöka fläcka ner andra med sina personliga problem som den värsta sortens martyr man kan hitta. Gråt ut i famnen på din mor eller hos någon annan som överhuvudtaget bryr sig om dig. Ditt martyrskap och dina klagovisor når ingen.

Hur många människor som helst har lyckats där du fallerar - hur många som helst. Ta fucking ansvar för dina egna problem och demoner som en vuxen jävla människa.
  • Anonym
    Digestive skrev 2013-03-19 22:18:23 följande:
    Det finns inte mycket lägre saker som man kan låta sig göra än att hejdlöst försöka fläcka ner andra med sina personliga problem som den värsta sortens martyr man kan hitta. Gråt ut i famnen på din mor eller hos någon annan som överhuvudtaget bryr sig om dig. Ditt martyrskap och dina klagovisor når ingen.

Hur många människor som helst har lyckats där du fallerar - hur många som helst. Ta fucking ansvar för dina egna problem och demoner som en vuxen jävla människa.

Jag tar mitt ansvar genom att belysa och upplysa män om kvinnors fientliga inställning, systematiska mobbing och förakt mot män som inte har en stor kuk. Du behöver inte läsa, ta till dig eller bry dig i det om du inte vill.
Svar på tråden penis förstoring?