Smalltowngal skrev 2013-06-06 22:37:43 följande:
Botha: När har du BIM? De visste alltså inte varför du var så dålig? :/ jag har BIM imorgon, har sjukt ont i bröstvårtorna fortfarande och har en hel del flytningar. Annars känner jag inget. Tog ett test imorse och det var negativt.. Jag har ju 24 dagars cykel i vanliga fall men pergon kan väl förlänga den?
BIM var igår eller idag men har fortfarande inte fått ngn mens och gravtest var neg ikväll :( Jag har också väldigt ömma bröstvårtor och rätt så blöta flytningar :/ Vet inte hur den påverkar cyklen då jag inte har ngn cykel i vanliga fall..
För er som undrar så ringde jag avd som jag legat inne på och ville att de skulle kontakta mig för att jag ville veta vad min odling visade. Läkaren ringde sedan upp mig efter 30 minuter och berättade att jag hade fått en riktigt kraftig matförgiftning som tydligen inte är vanlig :( Han skulle i sin tur ta kontakt med infektionsavd för ofta vill de utreda denna matförgiftningen och dess virus. Men jag är glad att jag är bättre och kan äta och leva normalt igen!! Med detta sagt så kommer vi att kunna åka på våran semester :D även läkaren sa att det inte var någon fara !
Efter en veckas sjukskrivning inleder jag helgen med min första sommarsemester på 7 år, 2 veckor :)
Jag önskar er alla en trevlig helg med många plus :D