Mael skrev 2013-08-19 11:58:10 följande:
Det låter bra :). Lika bra att inte oroa sig. Men gör ju såklart allt som krävs. Har haft en riktig skitvecka och bara känt mig nere. Allt känns hopplöst. Rädd för missfall igen rädd för att inte bli gravid. Det tar liksom aldrig slut med allt elände. Men precis som du skrev så är det skönt att det finns mycket hjälp att få. Skulle vi få ett missfall till så blir det en utredning iaf. Ska ha mens på ons. Vill bara sätta igång med pergotime nu så det händer något. Denna väntan på allt gör mig tokig!
Förstår precis vad du menar, all väntan är hemsk....man vill bara veta att allt kommer att lösa sig och att man kommer få sitt efterlängtade barn. Ja usch vissa perioder är hemska :(
Hoppas vi alla får våra små snart!
Poison82 skrev 2013-08-19 12:12:10 följande:
Själv vill jag aldrig mer se en pergo tablett utan hoppas att jag kan få tid för spolning så fort som möjligt om inte pergo vill hjälpa. Känner mig så irriterad över att allt ska ta sån jävla tid. Först ville dom inte alls hjälpa mig innan jag försökt ett år och även när ett år har gått så tyckte dom att du ska se att det snart tar sig, du som blivit gravid naturligt 2 ggr på mindre än 4 år. Men nu har det gått 19 mån och där händer fortfarande ingenting! Jag är sååååå trött på detta jävla tvångs sexet så jag skulle kunna spy på det och man är ju inte ens sugen på att ha sex
Usch hoppas du får den hjälp du vill ha snart och att de inte håller på att dra ut på det hela tiden....Väntan är verkligen det värsta!!
Jag har ju gått några gånger i år så jag har frikort nu så spolningen kostade inget för mig. Men tror annars det kostar som en vanlig undersökning, 200 kr tar min läkare.