• Anonym (Pinsamt)

En pinsam fråga men vad gör ni med det som blir kvar av falukorven?

Det känns rätt pinsamt att behöva fråga, men vad gör ni med det som blir kvar av korven när ni tex steker falukorv?
    Kastar ni det? Eller tar ni tillvara på det på något vis?
    Känns lite dum att slänga så mycket...

• Svar på tråden En pinsam fråga men vad gör ni med det som blir kvar av falukorven?
  • enola
    taquine skrev 2013-03-21 19:19:13 följande:
    Ha ha jag gjorde korvstroganoff idag och tänker på Fäbodjäntan varje gång...Drömmer Ändarna får hunden
    Hehe!
  • enola

Oj vilken konstig tråd! Skrattande

Men... om du nu skär bort kanterna för att de smakar illa, vad skulle du då kunna använda dem till menar du, om du inte tänker äta dem? Sy kläder? Stoppa kuddar?

• Anonym (Fäbojäntan)

enola skrev 2013-03-22 11:42:14 följande:
    Hehe!

Mooouuuahahaha

• enola

Ävafan, redan avslöjad som trolltråd. Skulle läst mer än de fem första sidorna. *besviken*

• enola
    Anonym (Fäbojäntan) skrev 2013-03-22 11:52:01 följande:

Mooouuuahahaha

-och så *piiip* (censur)
    -Jaa, och så *piiip*

(Jaa, här förfaller vi inte till att använda profana uttryck!)

Så vackert! Flört

• enola

Fundering: Är det okej att använda falukorv påeeeh... Fäbodjäntevis, om man är vegetarian? Eller måste jag hålla mig till sojakorv?

• YokohamaNr2

Ok trolltråd men jag hade en dejt en gång som på helt allvar skalade Champinjoner, det tyckte jag var lite underligt men det kanske folk gör ?

• vampyria2
    vampyria2 skrev 2013-03-22 10:14:46 följande:
    Hm du vet att du kan bli av med din rätt att vara anonym om du startar anonyma trådar i känsliga rummet och håller på att trollar?
    Vore jag dig så skulle jag själv anmäla tråden och säga att du inte visste om det  och hoppas på att du slipper bli av med den funktionen, om du vill ha den kvar.
    Baha känns som att jag var en moral tant här och super tråkig men det var inte så jag menade utan mer så att du TS inte får konsekvenser som du inte är värd....var en riktigt rolig tråd faktiskt
Svar på tråden En pinsam fråga men vad gör ni med det som blir kvar av falukorven?