• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • MissKaos
    Tuttiluttan skrev 2013-08-10 15:43:27 följande:

Finns amningskuddar från 99:- och upp till 249:-
    Jag själv köpte en för 169:- den kändes väldigt bra!
    Idag har jag köpt halva listan jag skrev, ska bli skönt nu o komma till stugan och varva ner.. Trött i ben, fogar, rygg osv..
    Nya friska tag imorrn
    Kan lägga ut nån bild på de jag köpt när jag kommer hem!

Ska du tbx imorgon och handla med
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • mamma till oliver

Åhh längtar ännu mer tills jag får åka ner :) är ju långt kvar till okt :) kanske allt är slut :(..

Inatt åker vi till Rhodos :) ska bli skönt o avsluta sem där :) sen komma hem o börja jobba och barnen börjar skolan .. Ska ju bara jobba nån månad till sen vara hemma länge :) härlig tid ändå o gå hem få mys pyssla hemma och jul mysa till det sen innan lillan kommer :)

• MissKaos

Var finns dom nu? Var på väg dit men det var ju tomt i lokalen!

Jättefint!

Plopps80 skrev 2013-08-10 17:58:29 följande:
    Fyndade på klädkällaren i dag.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Lövly!

Tuttiluttan skrev 2013-08-10 17:41:06 följande:
    Vi har hyrt stuga här på campingen, så de blir en ny runda imorgon

• FiaFunderar

Bebisen har gjort en helomvändning! Från att knappt göra några levnadstecken ifrån sig så bestämde den sig igår föratt minsann visa att hen finns!

Kickar och snurrar och hickar massor! Nyss såg jag en spark utanpå magen ð???❤ Mysigt!

• Plopps80

Kör norrut E45 förbi Surte och Bohus. Mellan Bohus och Nödinge ligger klädkällaren på höger sida.

Svar på tråden December bebis 2013