• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • moruri

Carmello var väl ett urgulligt namn. Lille karamell! Blir nog mellannamnet här! :D

• MissKaos

Mysigt

moruri skrev 2013-10-06 20:24:33 följande:
    Carmello var väl ett urgulligt namn. Lille karamell! Blir nog mellannamnet här! :D

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Felinne
    Tuttiluttan skrev 2013-10-06 20:12:52 följande:
    Felinne: Har du fått paketet jag skickade till dig?
    Ja, gud det har jag glömt att skriva! Jag hämtade ut det i fredags. Vilken perfekt avslutning på veckan. Tusen tusen tack. Tänk att det finns så fina människor i världen.
  • MariaOchNiklas

Tolkade oxå som att man inte alls skulle ha babyskydd. Men nej, jag kommer inte ha någon att klicka i. Kommer använda mig av barnvagnen så den får ligga ner så mycket som möjligt. Vet självklart att de behöver vila sina ryggar då de ej har särskilt mycket till muskulatur som är upptränad ännu.

MissKaos skrev 2013-10-06 19:53:55 följande:
    Lol ..ang klicka det i vagnen..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MissKaos

*s* synd inte tanken syntes

precis därför jag har undrat över dessa adapters. Vi köpye babyskydd nu och fick info om adapter och nästa andetag att dom inte ska sitta i skyddet mer än så kort som möjligt. Jag fattade inte det där riktigt. Motsägelsefullt.

MariaOchNiklas skrev 2013-10-06 21:40:27 följande:
    Tolkade oxå som att man inte alls skulle ha babyskydd. Men nej, jag kommer inte ha någon att klicka i. Kommer använda mig av barnvagnen så den får ligga ner så mycket som möjligt. Vet självklart att de behöver vila sina ryggar då de ej har särskilt mycket till muskulatur som är upptränad ännu.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Åh! Snygg

Cornelia 084 skrev 2013-10-06 21:16:53 följande:
    Vecka 31 :)

• MissKaos

Inbokad på massage på frdag. Längtar! Mkt bokst denna vecksn. Imorgon vsttengympa. Tisdag åks o beställa tapeter. En terapitid tors. Imponerande faktiskt.. inleder grsvledigt på tisdag!

Mkr sdr och som ont länhst ner i magrn mot pubisbenet. Skulle nästan viljs kolla kan inte riktigt med bara. Fåt säkert komma och göra ctg men iom ingen påverkan sist känns det fånigt av mig och bebisen är aktiv...

Tror det är en rejäl klump därinne! Stor som storebror. Åhh vilö ha december nu! Tänk så snart det kommer landa bilder av bebisar här

• MissKaos

Försökte raka bikinilinjen förut. Badhuset imothon. Tips på hur, någon? Ingen aning om hur det blev. Hoppas det stsnnar i baddräktennu

• MissKaos

Försökte raka bikinilinjen förut. Badhuset imothon. Tips på hur, någon? Ingen aning om hur det blev. Hoppas det stsnnar i baddräktennu

Svar på tråden December bebis 2013