• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • MariaOchNiklas

Grattis till alla er som fått era små efterlängtade bebisar. Längtar ännu mer efter vår lilla bebis. Bara 22 dagar till bf...

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MissKaos

Grattis! !!

sarak skrev 2013-11-27 15:41:52 följande:
    Kl 22.24 igår kom vår älskade rasmus. Lång jobbig förlossning men en alldeles underbar bebis. Fick nog igen för en enkel graviditet. 3215 gram och 49 cm. Äter och sover och verkar nöjd, så fin så det är inte klokt. Jag är helt slut, är kvar på förlossningen då det är fullt på bb. Uppdaterar mer när vi fått komma till bb och jag får slå på mobilen. Utlovar även bild på underverket.

Förvärkar from hell. Samandragningar som suger i och gör lite ont. Hållt på med klädkammaren hela dgn. Antagligen för mkt aktivitet. Sätter mig i soffan nu med sonen kollar film.gubben sprlar tennis ser inte precis frsm emot att lägga honlm.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Åhhhh vetevärmare

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • moruri

Kollar på tv 2, program som handlar om när barn dör.. Tårarna sprutar åt alla håll!

• MissKaos
    hoppas!
    Otåligast skrev 2013-11-27 14:14:13 följande:
    Och sekunden efter att jag skrev det gick jag och kissade och vad hände väl då - massa slem när jag torkade mig. Yeay!! Kanske inte är så långt bort det här med förlossning trots allt :).

• MissKaos

Här la sig sdr och ont m vila och vetevärmare.

Börjar nog bli förkyld. Blä. Öm i brösten.

Läggdax.

Svar på tråden December bebis 2013