• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • greywolf

Undrade precis hur det gick för sarak, stort grattis, vad underbart att du har fått din skatt nu!! Åh vad jag längtar. Med lite skräck i kroppen, förvisso, men längtar ändå något fruktansvärt efter bebisen.

• greywolf

Och jag skulle precis skriva till dig och säga att nu är det på gång för dig, så stannade de av....

MissKaos skrev 2013-11-27 22:01:35 följande:
    Här la sig sdr och ont m vila och vetevärmare. Börjar nog bli förkyld. Blä. Öm i brösten. Läggdax.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

• Jis

18.55 föddes hon, med mörkt hår. Ingen eda hanns med. Fy fan!

Nu ligger hon på neo pga lågt blodsocker

• Nov13
    Jis skrev 2013-11-28 04:21:52 följande:

Nu ligger hon på neo pga lågt blodsocker smile4.gif

Grattis till din bebis men trist att hon ligger på neo. Hoppas hon mår bättre snart! :)
  • Nov13

Bf idag!!!

Och igångsättning eller inte men jag tror bebis vill ut idag iaf. Haft några vad som måste vara riktiga värkar inatt, och nu på morgonen fortsatte slemproppen att gå men nu i större delar och med en hel del blod i.

Får se om det hinner starta av sig själv innan jag sätts igång.

Äntligen ska jag få träffa bebis!! Att jag är livrädd och känner mig väldigt uppstressad är en annan sak...

• Em me

Grattis jis! Tråkigt med neo, men snart ska allt va bra ska du se:)

Nov13: lycka till idag då, jag har själv en känsla i kroppen att det är dax idag, men inga vidare tecken^^

• Nov13
    Em me skrev 2013-11-28 06:49:05 följande:

Grattis jis! Tråkigt med neo, men snart ska allt va bra ska du se:)

Nov13: lycka till idag då, jag har själv en känsla i kroppen att det är dax idag, men inga vidare tecken^^

Åh då ska jag hålla tummarna för dig!!

Och tack så mycket, behövs ett lycka till känner jag! :)
  • Repan
    Jis skrev 2013-11-28 04:21:52 följande:

Nu ligger hon på neo pga lågt blodsocker smile4.gif

Grattis! Hoppas neotiden är över fort :)
  • Repan
    Nov13 skrev 2013-11-28 06:41:47 följande:

Bf idag!!!

Och igångsättning eller inte men jag tror bebis vill ut idag iaf. Haft några vad som måste vara riktiga värkar inatt, och nu på morgonen fortsatte slemproppen att gå men nu i större delar och med en hel del blod i.

Får se om det hinner starta av sig själv innan jag sätts igång.

Äntligen ska jag få träffa bebis!! Att jag är livrädd och känner mig väldigt uppstressad är en annan sak...

Lycka till idag! Det kommer gå bra ska du se :) håller tummarna för dig idag!
Svar på tråden December bebis 2013