• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • Tuttiluttan

Tack snälla för era tankar! Ingen bebis, inga tecken allt som vanligt!

Min far ligger nersövd, troligen koldioxid förgiftad och kan inte syresätta sig själv läget är stabilt just nu!

• Tuttiluttan
    Eyeonly skrev 2013-12-19 20:44:08 följande:

Idag kl 14,29 kom äntligen våran prinsessa!

Grattis till flickan
  • FiaFunderar
    Eyeonly skrev 2013-12-19 20:44:08 följande:

Idag kl 14,29 kom äntligen våran prinsessa!

Grattis till bebisen ?? Underbart!
  • MissKaos
    Repan skrev 2013-12-19 22:03:38 följande:
    Miss K är det östra som du ska till?

Antenathal kl 9 imorgon.
    Vattnet gick kl 3.. Vad vig och graciös man är när man fattar vad det är i trosorna. Låg i sängen..
    Kan inte sova nu. Borde det!!

Igångsättn får maninte veta sjukhus/tid förrsen dagen innan el samma dag tydligen
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Tuttiluttan skrev 2013-12-19 22:36:01 följande:
    Tack snälla för era tankar! Ingen bebis, inga tecken allt som vanligt!

Min far ligger nersövd, troligen koldioxid förgiftad och kan inte syresätta sig själv läget är stabilt just nu!

Men fy! Hur har han blivit det då?
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Förstaförsökaren26 skrev 2013-12-20 04:37:05 följande:
    Åhh så det är bebis på g Misskaos?! Heja heja!! :)

Hoppas der
  • MissKaos

Har lite småvärkar sen kl 4. Men lite oreg 5-7min mellan. Sista satt bara i 30 sek.. dom andra typ 45-50.

Kan inte lägga mig iaf. sitter med min vetevärmare.. och äter! Bananer.. HUngrig..

• Förstaförsökaren26

Hoppas att det sätter igång rejält! Blir bebis innan helgen å ni får fira jul hemma! :) Försök att vila lite så du har kraft till förlossningen!

Svar på tråden December bebis 2013