• nymfen

Lucia-bebisar 2013

Nu har vi äntligen fått vårt efterlängtade plus, 
    fler som beräknas runt Lucia som vill följas åt? :)

Det blir (om lilla hjärtat håller i sig)
    vårt första barn, så allting är nytt och spännande!
    Hjärta 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-16 09:15
    BF-LISTA

18/12 - MariaOchNiklas - Andra barnet.
    14/12 - Nymfen, första barnet.

• Svar på tråden Lucia-bebisar 2013
  • MariaOchNiklas

Skulle vi kunna göra en BF lista så man ser när alla ska ha???

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • Felinne
    missheci skrev 2013-04-15 21:05:16 följande:

Ja självklart är det olika! Jag gillar också att dela med mig av mycket, och det är svårt att inte säga något denna gången. för man vill ju gärna bara "skryta" :) men som sagt, vill vänta tills det känns säkert.

Tack snälla! Håller tummarna för dig också!! VIlken vecka är du i nu? 
    Tror jag är i v.5 men är inte helt säker. Får lite olika datum beroende på om jag använder senaste mensens första dag eller ÄL som mått. Har satt BF som 17/12 tills jag har varit hos barnmorskan och fått det fastställt Glad
  • MariaOchNiklas
    Hjärta BF-LISTA Hjärta

- Missheci 
    18/12 - MariaOchNiklas - Andra barnet.
    BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • nymfen

Så roligt att det blev liv i den här tråden! Solig
    Jag är så trött, tjejer! Galet trött, har lite ömma bröst och mår lite smått illa av och till.. 
    Vi har berättat för våra föräldrar, och ett par av våra närmsta vänner vet, 
    nu håller vi tummarna för att vi alla ska få träffa våra efterlängtade mirakel i december :) Hjärta

• carolina1981

hej hej, jag hoppar in här om det är OK? :)

från Göteborg "tror" jag är i v. 6 ska till mvc mitten på maj och bf 11 dec! :) 

• Felinne

Kul med fler i samma sits! Det känns som att jag precis har börjat förstå att  jag faktiskt är gravid. Att det inte bara är vanlig menvärk utan något helt annat underbart liksom.  
    Jag och min man har pratat lite om när man bör kontakta barnmorskan. Ser att carolina1981 ska dit i maj. Har ni andra tid i maj också eller tidigare/senare? Ska ni göra KUB/andra tester eller bara "standardtesterna"? Hur tänker ni kring det?

• carolina1981

Hej igen, igår när jag ringde och "anmälde" mig så frågade hon faktiskt om vi hade tänkt göra KUB & andra tester, jag sa Ja! :) Ska som sagt dit mitten på maj..känns lite sent men det blir nog bra! :)

• Felinne
    carolina1981 skrev 2013-04-16 15:22:01 följande:
    Hej igen, igår när jag ringde och "anmälde" mig så frågade hon faktiskt om vi hade tänkt göra KUB & andra tester, jag sa Ja! :) Ska som sagt dit mitten på maj..känns lite sent men det blir nog bra! :)
    Spännande! Inte långt kvar då Glad Vilken vecka blir det du kommer göra KUB-test då? Ligger du i någon riskgrupp eftersom du erbjöds KUB-test eller är det så för alla i gbg? Jag bor också i gbg (vanligtvis, just nu bor jag tillfälligt utomlands) och har för mig att jag läst att KUB-test bara erbjuds vissa personer i någon form av riskzon i västra götalandsregionen.
  • carolina1981

Hej Felinne, nää tror inte jag ligger i nån riskgrupp..vad jag vet.. :) tror alla blir erbjudna det? men vet inte..jag känner att jag har noll koll på allt som har med detta att göra he he.. ;)
     Tror bm jag pratade med på telefon sa att vid KUB testet kommer jag vara i 10-11 har jag för mig kan mycket väl vara så att jag missuppfattade det hela.. OK men kommer du att flytta tillbaka till Gbg inför BF? Spännande! :) 

Svar på tråden Lucia-bebisar 2013