• nymfen

Lucia-bebisar 2013

Nu har vi äntligen fått vårt efterlängtade plus, 
    fler som beräknas runt Lucia som vill följas åt? :)

Det blir (om lilla hjärtat håller i sig)
    vårt första barn, så allting är nytt och spännande!
    Hjärta 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-16 09:15
    BF-LISTA

18/12 - MariaOchNiklas - Andra barnet.
    14/12 - Nymfen, första barnet.

• Svar på tråden Lucia-bebisar 2013
  • MariaOchNiklas

Välkomna alla nya och grattis till era små liv i magen hur mår ni?

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • Rebecka85

Mår kalas! Bara att brösten känns som 20kg styck! :) väntade mensen runt nu/helgen och jag sa till min man att jag väntar med att ta ett test tills på måndag, men imorse när jag vaknade så var det ingen tvekan, med tanke på brösten! haha! Samma sak sist gång.. Att jag märkte av brösten det första, nästan som träningsvärk fast bara i körtlarna typ.. haha! Annars bara väldigt lycklig just nu! Vill också ta tag i varje människa jag möter och skrika ut vad som händer med lilla mig.. Ååååh! Jag är så glad!

• Felinne
    Rebecka85 skrev 2013-04-19 22:08:19 följande:
    Mår kalas! Bara att brösten känns som 20kg styck! :) väntade mensen runt nu/helgen och jag sa till min man att jag väntar med att ta ett test tills på måndag, men imorse när jag vaknade så var det ingen tvekan, med tanke på brösten! haha! Samma sak sist gång.. Att jag märkte av brösten det första, nästan som träningsvärk fast bara i körtlarna typ.. haha! Annars bara väldigt lycklig just nu! Vill också ta tag i varje människa jag möter och skrika ut vad som händer med lilla mig.. Ååååh! Jag är så glad!
    Precis! Jag känner också att jag vill berätta för alla jag känner (och inte känner med för den delen) att min kropp håller på att producera nytt liv. Så jäkla coolt liksom!
  • TreblirFyra13

Jag mår kalas, förutom att jag är mer doly parton än vanligt. Haft ont i tuttarna i en vecka ca, o då misstänkte vänninnan att det kunde vara nåt, tog ett test utan helt utan att tänka på att det skulle vara morgonurin i torsdags kväll, och vips kom två streck fram.Då vi försökt i ett år ca så grät jag av lycka men samtidsigt skakade av alla känslor.
    Den 27:e är vårat magiska datum till o börja med. Det har fortfarande inte smält att vi ska bli föräldrar. Miutt andra och hans första.  

Tre Blir Fyra <3
  • Felinne
    TreblirFyra13 skrev 2013-04-20 17:20:32 följande:
    Jag mår kalas, förutom att jag är mer doly parton än vanligt. Haft ont i tuttarna i en vecka ca, o då misstänkte vänninnan att det kunde vara nåt, tog ett test utan helt utan att tänka på att det skulle vara morgonurin i torsdags kväll, och vips kom två streck fram.Då vi försökt i ett år ca så grät jag av lycka men samtidsigt skakade av alla känslor.
    Den 27:e är vårat magiska datum till o börja med. Det har fortfarande inte smält att vi ska bli föräldrar. Miutt andra och hans första.  
    Vad härligt! Stort grattis. Håller tummarna för att ni ska bli ytterligare en person i er lilla familj i december då :)
  • TreblirFyra13

Tack snälla! Är mest nervös nu, vågar knappt köra bil i ett litet gupp utan att tänka på att nåt ska gå snett. Allra minst träna :(

• carolina1981
    TreblirFyra13 skrev 2013-04-22 08:30:07 följande:
    Tack snälla! Är mest nervös nu, vågar knappt köra bil i ett litet gupp utan att tänka på att nåt ska gå snett. Allra minst träna :(
    Grattis!! :)
    men angående träningen är det väl helt ok att köra på som vanligt så länge man mår bra?
    jag har tränat på som vanligt fast inte nu på ett par dar då jag varit sjukt trött och konstant illamående.. :(

• TreblirFyra13

Har hört detsamma, men nu är jag så rädd att det ska bli missfall, eftersom vi försökt så länge o det äntligen blivit nåt. Ska hålla ut ett par veckor till sen kör jag igen.

• sandra  1986

Här vill jag hoppa med :)
    Hoppas det går bra ?
    Själv har jag beräknat BF den 5/12 :)

Svar på tråden Lucia-bebisar 2013