• nymfen

Lucia-bebisar 2013

Nu har vi äntligen fått vårt efterlängtade plus, 
    fler som beräknas runt Lucia som vill följas åt? :)

Det blir (om lilla hjärtat håller i sig)
    vårt första barn, så allting är nytt och spännande!
    Hjärta 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-16 09:15
    BF-LISTA

18/12 - MariaOchNiklas - Andra barnet.
    14/12 - Nymfen, första barnet.

• Svar på tråden Lucia-bebisar 2013
  • sandra  1986

Tackar :)
    Måste ju hålla koll på alla andras symptom :) har helt "glömt" hur de är att vara gravid, fast jag redan har två :)

• TreblirFyra13

Haha, lätt hönt. Jag har ultraljud den 18:e juni, så måste hitta en syssla förutom mitt plugg. Blir tokig på att tiden går så långsamt.

Har ni för er om dagarna?

• ak15

Någon som inte är illamående??går in i vecka 8 imorgon och har inget illamående .... Bara lite olustig känsla när jag blir för hungrig ... Brösten ömmar dock o lite molvärk då o då i magen...,

• TreblirFyra13
    ak15 skrev 2013-04-23 08:24:20 följande:
    Någon som inte är illamående??går in i vecka 8 imorgon och har inget illamående .... Bara lite olustig känsla när jag blir för hungrig ... Brösten ömmar dock o lite molvärk då o då i magen...,

Jag känner inget, inte mer än vanligt när man är hungrig på morgonen :)
    Däremot förra gången mådde jag illa o kräktes flera gånger varje dag fram till vecka 25, sen vart det typ en gång om dagen tills han föddes. Önskar ingen den upplevelsen! 
    Tre Blir Fyra <3
  • Hedgehog

Jag är i v. 7 (6+1) och mår jätteilla. Började så smått igår och har hängt i. Varit supertrött ett par dagar men idag är illamåendet värst även om tröttheten är närvarande den med. Gillar mina "nya" bröst ^^även om de är ömma. Skoj att se förändringar! Det känns mer verkligt då. Jag har bf 16 december. Någon mer? =)

• ak15

Blir lite orolig då jag har haft missfall i vecka 5 o 6 men hade Inge illamående då heller :/ på måndag ska jag på ultraljud längtar som fan!!!!

• nymfen

Hej tjejer! Det blir ingen efterlängtad liten skatt för oss i december, vul visade på avstannad graviditet idag, så bara att invänta blödning nu.. :(

• TreblirFyra13
    nymfen skrev 2013-04-23 11:19:46 följande:
    Hej tjejer! Det blir ingen efterlängtad liten skatt för oss i december, vul visade på avstannad graviditet idag, så bara att invänta blödning nu.. :(

Åh beklagar :(
    Tre Blir Fyra <3
  • Felinne

Nej vad tråkigt nymfen! Måste kännas så jävla tungt. Önskar dig all lycka till nästa gång i stället. 

• Felinne
    Hedgehog skrev 2013-04-23 10:03:58 följande:
    Jag är i v. 7 (6+1) och mår jätteilla. Började så smått igår och har hängt i. Varit supertrött ett par dagar men idag är illamåendet värst även om tröttheten är närvarande den med. Gillar mina "nya" bröst ^^även om de är ömma. Skoj att se förändringar! Det känns mer verkligt då. Jag har bf 16 december. Någon mer? =)
    Jag tror jag har bf 17 dec så vi ligger nära varandra Glad Ska till barnmorskan nösta veckan och får se vilket datum hon säger. Kände av min livmoder typ i v.5 och en dag med superlätt illamående en dag. Annars har jag mått prima. Tycker bara min bröst ömmar, Ser inte någon skillnad alls på dem. Än i alla fall.
Svar på tråden Lucia-bebisar 2013