• Mymemlan

BF januari 2014

SaraKarla skrev 2013-06-03 13:33:27 följande:

Nej, jag har inget illamående som tur är Jag vet inte faktiskt varför jag känner så här, jag har tusen bollar i luften samtidigt och just nu har jag väldigt mycket att göra. Känner mig stressad! Antar att jag reagerar så starkt pga alla hormoner, i vanliga fall är jag väldigt stresstålig. Nu känns allt bara så jobbigt

Känner ni också så?

Jag har känt mig nedstämd, men mest pga illamåendet. Prata med sin sambo och försök vila!! :) 
  • Mymemlan

I norrbotten finns inte ens KUB.. Då får man åka till umeå i västerbotten och betala 2000 kr för det.. 

• Mymemlan
    sunnydays skrev 2013-06-04 12:18:54 följande:
    Då blir det ett litet foster nu då :) går in i v 10 imorn

Härligt att höra!

Jag går också in i vecka 10 imorrn :) 
  • Mymemlan
    SaraKarla skrev 2013-06-04 20:18:40 följande:

ÅÅÅ det lät jättegott! Hemmagjord?
    Ja, gjorde den nyss, så vi åt ljummen med socker på och mjölk. Så gott! Sonen på 3 tyckte det var toppen och tror allt bebisen i magen också gillade eftersom jag faktiskt kunde äta det då jag har så probleem med illmåendet.. haha =) 
  • Mymemlan

Ser att ni diskuterar sommar. Jag ska jobba inom vården. På sjukhus som undersköterska 10 juni - 8 agusti. Hoppas illamåendet ger sig så jag kan börja jobba, har sett fram emot det länge. Hade min t4 praktik där som sjuksköterska så trivs så bra på den avdelnigen!! :) 

• Mymemlan

Sarakarla, då får jag bli sjukskriven men peppar peppar (och ta i trä) har medicinerna hjälp mig mer så dom senaste dagarna varit hyffsade. Är dock astrött, men ska gå bra hoppas jag :)

• Mymemlan

Här är en dålig dag med.. Slemmig i halsen vilket gör mig mer illamående, ont i huvudet, trött och jätteillamående. Bara för att några dagar varit hyffsat bra..

Svar på tråden BF januari 2014